Beantwoord

Betaling gedaan, blokkade niet opgeheven

• 24 november 2016
  • 5 reacties
  • 73 Bekeken

Wanneer wordt ik weer aaangesloten betaling is al langer dan 2 uur geleden betaald via ideal ook bevestiging van gr
icon

Beste antwoord door Amy 25 november 2016, 09:06

@Blondie 5,

Goed dat je aan de bel hebt getrokken!

Ik zie inderdaad dat de betaling binnen is. Helaas is de blokkade nog niet automatisch verwijderd. Sorry daarvoor! Ik heb zojuist alsnog de blokkade voor je verwijderd. Als je jouw toestel even opnieuw opstart moet alles weer naar behoren werken.

@Remco Floors,

Bij jou is de betaling ondertussen verwerkt en ook je blokkade is verwijderd.

Willen jullie het laten weten als er nog vragen zijn hierover? 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Reactie is 7 uur geleden betaling VIA IDEAL 9 uur geleden maar nog niet aangesloten en geen openstaande facturen meer!!!!!
Ik heb gister ochend via de app handmatig een betaling aan jullie gedaan omdat jullie die niet konden incasseren maar via de app geeft hij nog aan dat er niets betaald is
Reputatie 7
Badge +15
@Blondie 5,

Goed dat je aan de bel hebt getrokken!

Ik zie inderdaad dat de betaling binnen is. Helaas is de blokkade nog niet automatisch verwijderd. Sorry daarvoor! Ik heb zojuist alsnog de blokkade voor je verwijderd. Als je jouw toestel even opnieuw opstart moet alles weer naar behoren werken.

@Remco Floors,

Bij jou is de betaling ondertussen verwerkt en ook je blokkade is verwijderd.

Willen jullie het laten weten als er nog vragen zijn hierover? 🙂
@Amy, ik kijk net op de T-Mobile App bij me facturen en hij staat nog gemarkeerd als niet betaald.
Het gaat om factuurnummer: 901277074579 September 2016
Reputatie 7
Badge +20
Hi Remco,

In ons systeem is je betaling wel verwerkt dus ik verwacht dat dit ook nog zichtbaar wordt op My T-Mobile. Mocht het morgen nog steeds niet aangepast zijn, trek dan even aan de bel! 🙂

Reageer