Beantwoord

Betaling gedaan maar blokkade niet verwijderd

Woest ben ik!!!! Maandag een betaling gedaan. Dinsdag bericht krijgen dat je moet betalen om afsluiting te voorkomen terwijl ik maandag sms ontvang met bedankt voor u betaling van .... euro. Nu vervolgens sms ontvangen dat telefoonnummer geblokkeerd is voor uitgaande gesprekken en als ik betaal dit binnen 5 uur ongedaan gaat worden!!! Ik ga niks betalen factuur is betaald!!! Ik ga mijn abbo per direct opzeggen altijd gezeik met tmobile!!!
icon

Beste antwoord door Thalina 3 maart 2016, 14:20

Hi Daphne,

Ik begrijp dat dit een vervelende situatie is! Ik heb gelijk in het systeem gekeken en ik zie dat je net contact hebt gehad met mijn collega. Zij heeft de blokkade voor jou verwijderd. Ook namens mij excuus voor het ongemak! Klopt het dat je weer bereikbaar bent?

Als ik nog iets voor je kan betekenen, laat het even weten!

Bekijk origineel

4 reacties

Jullie moeten niet verwacht dat ik kosten voor heraansluiting ga betalen!
Reputatie 6
Badge +17
Hi Daphne,

Ik begrijp dat dit een vervelende situatie is! Ik heb gelijk in het systeem gekeken en ik zie dat je net contact hebt gehad met mijn collega. Zij heeft de blokkade voor jou verwijderd. Ook namens mij excuus voor het ongemak! Klopt het dat je weer bereikbaar bent?

Als ik nog iets voor je kan betekenen, laat het even weten!
Ja klopt het werkt gelukkig weer.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Daphne,

Goed om te horen dat alles weer werkt! Ik wens je een fijne dag verder en als je nog vragen hebt, let me know!

Reageer