Beantwoord

Betaling gedaan maar nog geblokkeerd

  • 20 mei 2016
  • 8 reacties
  • 213 Bekeken

SMS naar buitenland is geblokkeerd. Laatste betaling was op 19 mei automatisch via de bank. Gaarne met spoed blokkade opheffen
icon

Beste antwoord door Rosan 21 mei 2016, 09:19

Beste Marjan als er betalingen open staan of moeten worden verwerkt dan kost dat enkele uren.
De manier van betalen is ook belangrijk voor de verwerkings tijd hou daar rekening mee.
https://www.t-mobile.nl/my/facturen/online-betalen
Heb je een betalings regeling met t mobile dan heb je ook een blokkade op buitenland.
https://service.t-mobile.nl/app/persoonlijk/answers/detail/a_id/2872/aanvragen-betalingsregeling
Bekijk origineel

8 reacties

Badge +13
Beste Marjan als er betalingen open staan of moeten worden verwerkt dan kost dat enkele uren.
De manier van betalen is ook belangrijk voor de verwerkings tijd hou daar rekening mee.
https://www.t-mobile.nl/my/facturen/online-betalen
Heb je een betalings regeling met t mobile dan heb je ook een blokkade op buitenland.
https://service.t-mobile.nl/app/persoonlijk/answers/detail/a_id/2872/aanvragen-betalingsregeling
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Marjan,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Goed dat je dit aangeeft bij ons. Sorry voor onze late reactie. Ik zie dat je inmiddels telefonisch contact hebt opgenomen met de klantenservice.

Onze vriendelijke collega heeft de blokkade die was geactiveerd voor je opgeheven. Als je jouw toestel hebt herstart dan kan je weer naar het buitenland sms'en. Werkt alles inmiddels zoals het hoort te werken?

Laat ons weten als wij nog iets voor je kunnen betekenen. 🙂
Probleem is ontstaan door verandering van Banknummer. Is op een plezierige manier opgelost en daarvoor dank.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Marjan,

Dankjewel voor de terugkoppeling. Wat fijn dat het goed is opgelost door mijn collega! Als wij verder nog iets kunnen betekenen dan horen wij het graag. 😉
Hoi,
Ik had alles netjes betaald zoals afgesproken op vrijdag.27 mei ,in de t-mobile shop.Maar ben nog steeds geblokkeerd.
Hoop dat jullie mij gauw kunnen helpen.
Wil toch zelf weer kunnen bellen.
Groetjes Samantha de Geus.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi hoi Samantha,

Goed dat je dit aangeeft bij ons. Ik kan me voorstellen dat je zo snel mogelijk wilt kunnen bellen.

Ik heb gelijk gekeken naar de blokkades en ik zie dat de blokkade gister ochtend automatisch is opgeheven. Kan je overal weer gebruik van maken? Zet anders voor de zekerheid je telefoon één keer helemaal uit en weer aan om opnieuw verbinding met het netwerk te maken.

Ik hoop dat het inmiddels is opgelost. Mocht je verder nog vragen of verzoeken hebben dan horen we het graag van je. 😉
Hoi,

Bedankt voor je terugkoppeling.
Alles werkt weer naar behoren gelukkig.
Ben blij dat ik weer normaal bereikbaar ben.
Groetjes Samantha de Geus.
Reputatie 6
Badge +17
Hi Samantha,

Ook jij bedankt voor de terugkoppeling. Goed om te lezen dat het inmiddels is opgelost.

Je weet ons te vinden als je weer een vraag of verzoekje hebt. 😉

Reageer