Beantwoord

Betaling gedaan, maar simkaart geblokkeerd

• 15 december 2016
  • 2 reacties
  • 56 Bekeken

Hallo ik ben Joshua.

Mijn simkaart is vandaag geblokkeerd omdat ik een betalingsachterstand had, die is betaald maar in die Sms stond dat als ik betaald had het na 5 uur opgeheven zou worden in tussen zijn we aardig wat uurtjes verder maar er is nog steeds niet veranderd?
Weten jullie misschien wat er aan de hand is?
icon

Beste antwoord door Thalina 16 december 2016, 10:54

Hoi JoshuaO,

Begrijpelijk dat je na betaling zo snel mogelijk weer bereikbaar wilt zijn! Ik zie dat jouw blokkades gisterochtend om 09:43 uur zijn verwijderd, dus alles zou weer moeten werken. Heb je je toestel al eens uit- en aangezet zoals Skyrider adviseerde (dankje!)? Dan zou alles weer moeten werken. Als dat niet het geval is, laat het dan even weten. Dan gaan we er natuurlijk alles aan doen om ervoor te zorgen dat je zo snel mogelijk weer bereikbaar bent!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi JoshuaO,

Begrijpelijk dat je na betaling zo snel mogelijk weer bereikbaar wilt zijn! Ik zie dat jouw blokkades gisterochtend om 09:43 uur zijn verwijderd, dus alles zou weer moeten werken. Heb je je toestel al eens uit- en aangezet zoals Skyrider adviseerde (dankje!)? Dan zou alles weer moeten werken. Als dat niet het geval is, laat het dan even weten. Dan gaan we er natuurlijk alles aan doen om ervoor te zorgen dat je zo snel mogelijk weer bereikbaar bent!
Reputatie 4
Badge +9
Goedemorgen JoshuaO.

Zou jij je toestel uit en aan kunnen zetten? Gewoon om te zorgen dat je je SIM pincode opnieuw intoetst en dat je jezelf weer opnieuw aanmeld op het T-Mobile netwerk. Als de kosten bij T-Mobile zijn verwerkt, zou dat moeten werken.

Vriendelijke groeten,
Skyrider

Reageer