Beantwoord

betaling gedaan, maar toch herinnering gekregen

maand mei op 28 mei betaald maar krijg nu aanmaning van niet betaald wat is dat voor flauwekul
icon

Beste antwoord door Issam 6 juni 2016, 15:37

Hi Seppie,

Welkom op het T-Mobile Forum! Leuk om je hier te zien.

Ik kan me goed voorstellen dat je hier duidelijkheid over wilt hebben. We helpen je hier graag bij verder.

Na een kijkje genomen te hebben in het systeem zie ik inderdaad dat er een betaling binnen is gekomen na 28 mei. Dit was de betaling van de factuur die op 1 mei betaald had moeten zijn. Inmiddels is er een nieuwe factuur opgemaakt en die had voor 2 juni betaald moeten zijn. Deze staat op dit moment dus nog open.

Om het voor jezelf overzichtelijk en duidelijker te maken kan je een kijkje nemen op je factuur pagina. Hier vind je een overzicht van de betaalde en niet betaalde facturen.

Ik hoop dat het hierdoor duidelijker is geworden. Mocht je verder nog vragen, verzoeken of onduidelijkheden hebben dan horen we het graag van je!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge +7
Weet je zeker dat de aanmaning van TM is, zou zomaar phising kunnen zijn.
op de factuurstatis van tmobile staat ook niet betaald terwijl ik 28 mei heb betaald en ook eraf is
Reputatie 2
Normaal gesproken kan het enkele dagen duren voordat je betaling is verwerkt. Aangezien het hier gaat om een aardige periode (28 mei tot 6 juni is heel erg lang), is het een goed idee geweest om verdere stappen te ondernemen.

Kan je aantonen dat het bedrag is overgemaakt door middel van bijvoorbeeld een kopie van je bankafschrift, of een screenshot van internetbankieren? Zo ja, dan is het verstandig om die even te mailen naar zoekgeraaktebetaling@t-mobile.nl. Vermeld hierbij ook je klantnummer en 06-nummer. Zij kunnen dan voor je uitzoeken waar je betaling gebleven is.
Reputatie 6
Badge +16
Hi Seppie,

Welkom op het T-Mobile Forum! Leuk om je hier te zien.

Ik kan me goed voorstellen dat je hier duidelijkheid over wilt hebben. We helpen je hier graag bij verder.

Na een kijkje genomen te hebben in het systeem zie ik inderdaad dat er een betaling binnen is gekomen na 28 mei. Dit was de betaling van de factuur die op 1 mei betaald had moeten zijn. Inmiddels is er een nieuwe factuur opgemaakt en die had voor 2 juni betaald moeten zijn. Deze staat op dit moment dus nog open.

Om het voor jezelf overzichtelijk en duidelijker te maken kan je een kijkje nemen op je factuur pagina. Hier vind je een overzicht van de betaalde en niet betaalde facturen.

Ik hoop dat het hierdoor duidelijker is geworden. Mocht je verder nog vragen, verzoeken of onduidelijkheden hebben dan horen we het graag van je!

Reageer