Beantwoord

Betaling gedaan via buitenlandse creditcard

• 22 december 2017
  • 4 reacties
  • 122 Bekeken

Goedemiddag, ik had nog factuur openstaande van maand oktober, die heb ik net betaald. Echter betaald met Spaanse creditcard, is dat een probleem? Heb wel factuurnummer erbij vermeldt, maar is dus van andere rekening dan bij jullie bekend is van mij. Geeft dit problemen? Woon nu in Spanje, en gebruik NL rekening zelden tot nooit meer
icon

Beste antwoord door Hajar 24 december 2017, 12:14

Hi Demanto,

Het is niet mogelijk om je facturen met een creditcard te betalen. Je factuur staat nu ook nog open. Op deze pagina vind je verschillende manieren om je facturen te voldoen. Laat je even weten of het lukt?

Ik wens je fijne feestdagen! 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Demanto,

Het is niet mogelijk om je facturen met een creditcard te betalen. Je factuur staat nu ook nog open. Op deze pagina vind je verschillende manieren om je facturen te voldoen. Laat je even weten of het lukt?

Ik wens je fijne feestdagen! 🙂
Goedemiddag, heb betaald via Spaanse rekening van mij, met Spaanse bankpas, geen creditcard, foutje van mij. Is dat wel mogelijk? Heb wel creditcard, maar die heb ik dus niet gebruikt. Vraag het omdat jullie nu waarschijnlijk een bedrag binnen krijgen, waar een rekeningnummer is gebruikt die niet bij jullie bekend is.
Heb wel factuurnummer erbij gezet, kan desnoods per email betaalbewijs opsturen, zodat jullie de barring eraf kunnen halen😉
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Demanto,

Dat is inderdaad wel mogelijk! De verwerkingstijd voor een ander rekeningnummer dan bij ons bekend is, is echter wel langer dan normaal. Dit kan ook verklaren waarom de blokkade nog niet verwijderd is. Ik kan deze niet voor je verwijderen zolang de verwerking nog niet voltooid is. Daar moet ik echt je geduld voor vragen, maar ik ga er dus vanuit dat het snel goedkomt!

Reageer