Beantwoord

Betaling in termijnen

• 3 januari 2017
  • 10 reacties
  • 389 Bekeken

Ik kijk naar mijn factuur en zoek de knop om een betalingsregeling te treffen. Waar ik ook kijk, de enige knop die ik zie is om de factuur te downloaden. Kan iemand mij hiermee helpen.
icon

Beste antwoord door David 3 januari 2017, 11:01

Hey Shane,

Het kan inderdaad kloppen dat je op het moment geen mogelijkheid vindt om een regeling te treffen. Jouw laatste factuur (die van 22 december) is vandaag geïncasseerd en hier is dan ook geen regeling meer over te treffen. Ik zie ook dat je op dit moment overige kosten hebt gemaakt, dus als je voor die factuur een betalingsregeling wilt treffen, moet je nog even afwachten tot deze factuur opgesteld is. Dan kun je de regeling aanvragen via jouw My T-Mobile, onder het kopje 'Facturen'.

Mocht je hier nog verdere hulp bij nodig hebben, laat het dan gerust weten! 🙂
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Shane,

Het kan inderdaad kloppen dat je op het moment geen mogelijkheid vindt om een regeling te treffen. Jouw laatste factuur (die van 22 december) is vandaag geïncasseerd en hier is dan ook geen regeling meer over te treffen. Ik zie ook dat je op dit moment overige kosten hebt gemaakt, dus als je voor die factuur een betalingsregeling wilt treffen, moet je nog even afwachten tot deze factuur opgesteld is. Dan kun je de regeling aanvragen via jouw My T-Mobile, onder het kopje 'Facturen'.

Mocht je hier nog verdere hulp bij nodig hebben, laat het dan gerust weten! 🙂
Dat is duidelijk maar waar is de knop waarover wordt gesproken bij facturen? Telefonisch is t-mobile niet te bereiken. Alles gaat nu digitaal. In mijn geval over de facturen....hoe en waar is het formulier om een betalingsregeling aan te vragen?
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Shane,

Dit gaf ik ook in mijn bericht aan in het laatste stuk. Als er een factuur open staat waar een betalingsregeling over getroffen kan worden, dan kun je dat in My T-Mobile onder 'Facturen' zien, dit komt dan rechts in beeld. Op het moment heb jij geen facturen openstaan, dus is de button er niet voor deze regeling.

Mocht de button er nou ook niet zijn wanneer jouw factuur er is, laat het dan even weten, want dan gaat er wel iets anders mis.
Beste David,
Wederom gekeken maar geen buttonknop om een aanvraag betaling te kunnen doen. Wat nu?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Shane,

Op dit moment zijn al je facturen al betaald en dus kun je geen betalingsregeling treffen. De knop van de betalingsregeling krijg je dan ook niet te zien. Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt! 🙂
Klopt, er staat dat de factuur is betaald maar nog niet is afgeschreven van de rekening.
Reputatie 4
Badge +17
Hoi shane,

Dat is erg vreemd. Zou je nogmaals via internet bankieren of er eind december geen afschrijving heeft plaatsgevonden? Volgens de gegevens in ons systeem is dit bedrag namelijk al wel geïncasseerd. Mocht er niet voldoende geld op de rekening staan om het bedrag af te schrijven, dan wordt het bedrag automatisch gestorneerd en krijg je hier bericht over van ons.

Ik ben benieuwd naar je reactie.
Beste Issam,
Ik heb weer gekeken via internetbankieren en de factuur van 22 dec 2016 zou rond 5 januari afheschreven worden. Na jou bericht, heb ik gekeken maar niks afgeschreven.
Reputatie 4
Badge +17
Hoi Shane,

Erg vreemd. We zullen het dan even moeten afwachten!

Houd je ons op de hoogte?
Goedemorgen Issam,
Natuurlijk ga ik jullie op de hoogte houden.

Reageer