Beantwoord

betaling loopt door ondanks dat ik geen klant ben

  • 1 februari 2021
  • 1 reactie
  • 45 Bekeken

ik ben sinds 16-11-2020 geen klant meer bij jullie 

maar er word iedere maand een bedrag afgeschreven van mijn rekening?

bel de hele week naar jullie ik kom er niet door heen wat een slechte service.

ik wil hebben dat jullie niet meer afschrijven van mijn rekening 

icon

Beste antwoord door Waqqas 1 februari 2021, 13:42

Hallo @Karinkaatje 

Had je een mobiele abonnement of een thuis abonnement?

Bij mobiel kan het zo zijn dat je contractperiode is afgelopen maar je bent vergeten te melden dat je dan ook wilt opzeggen. Doe je dat niet dan wordt je abonnement omgezet in een abonnement voor een onbepaalde tijd die je maandelijks kunt opzeggen.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Karinkaatje 

Had je een mobiele abonnement of een thuis abonnement?

Bij mobiel kan het zo zijn dat je contractperiode is afgelopen maar je bent vergeten te melden dat je dan ook wilt opzeggen. Doe je dat niet dan wordt je abonnement omgezet in een abonnement voor een onbepaalde tijd die je maandelijks kunt opzeggen.

Reageer