Beantwoord

Betaling na 1e herinnering

• 1 juni 2019
  • 2 reacties
  • 426 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 0 reacties
Goedemorgen! Helaas is de incasso niet gelukt (door te weinig saldo) en heb ik een mail ontvangen dat er over 11 dagen weer een poging gedaan wordt. Verder zat er geen link bij of het verzoek om tussentijds weer te betalen. Om zeker te zijn dat de betaling in orde komt, zou ik deze het liefst handmatig willen betalen. Is dat verstandig of bestaat de kans dat e.e.a. dan door elkaar gaat lopen?
icon

Beste antwoord door Pilovali 1 juni 2019, 16:05

Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Als je een betalingsherinnering krijgt, ziet het er zo uit:

Je kunt óf wachten op een betalingsherinnering (daar staat een iDeal link in), óf handmatig betalen óf kijken als je via My T-Mobile Thuis -> Facturen het kunt betalen.

Je kunt ook altijd handmatig betalen. Mocht er onverhoopt toch dubbel betaald zijn, dan krijg je het geld terug of wordt het verrekend met je volgende factuur.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Als je een betalingsherinnering krijgt, ziet het er zo uit:

Je kunt óf wachten op een betalingsherinnering (daar staat een iDeal link in), óf handmatig betalen óf kijken als je via My T-Mobile Thuis -> Facturen het kunt betalen.

Je kunt ook altijd handmatig betalen. Mocht er onverhoopt toch dubbel betaald zijn, dan krijg je het geld terug of wordt het verrekend met je volgende factuur.
Dan is de mail die ik had alleen de mededeling dat de incasso niet gelukt is en zal ik de betalingsherinnering met link afwachten. Dank voor je snelle reactie!

Reageer