Beantwoord

Betaling niet verwerkt

• 13 december 2016
  • 14 reacties
  • 897 Bekeken

Ik heb gisteren betaald via een link dat ik in de forum heb gevraagt dat is NL92BNPA0227680677 maar mijn blokkade is er nog hoe zit dat?
icon

Beste antwoord door Amy 14 december 2016, 08:01

Hi Ori66,

Als eerste heb ik je bericht aangepast. Het is volgens de huisregels van het forum niet toegestaan om je bericht te typen in hoofdletters. zou je daar in het vervolg rekening mee willen houden? Alvast bedankt!

Verder zie ik dat de betaling van de laatste twee facturen nog niet binnen is. Had je het bedrag zelf overgemaakt en is het bij jou al wel afgeschreven? In dat geval moet het bedrag inderdaad nog verwerkt worden. Wanneer het bedrag na 7 dagen nog niet verwerkt is kunnen we hier onderzoek naar doen. Meer informatie hierover vind je op deze pagina. Verder zie ik dat mijn collega op 7 december de blokkade al verwijderd heeft. Er is alleen nog een blokkade actief op roaming, internationaal gebruik en premium diensten.

Hopelijk heb ik de situatie voor je verduidelijkt. Mocht je hier verder nog vragen over hebben dan hoor ik het graag! 🙂
Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 4
Badge +6
@Ori66

Waarschijnlijk is door het systeem nog niet doorgevoerd.
We wachten de reactie wel even af van een Moderator 😉
Dank u wel voor de reactie terug
Reputatie 7
Badge +15
Hi Ori66,

Als eerste heb ik je bericht aangepast. Het is volgens de huisregels van het forum niet toegestaan om je bericht te typen in hoofdletters. zou je daar in het vervolg rekening mee willen houden? Alvast bedankt!

Verder zie ik dat de betaling van de laatste twee facturen nog niet binnen is. Had je het bedrag zelf overgemaakt en is het bij jou al wel afgeschreven? In dat geval moet het bedrag inderdaad nog verwerkt worden. Wanneer het bedrag na 7 dagen nog niet verwerkt is kunnen we hier onderzoek naar doen. Meer informatie hierover vind je op deze pagina. Verder zie ik dat mijn collega op 7 december de blokkade al verwijderd heeft. Er is alleen nog een blokkade actief op roaming, internationaal gebruik en premium diensten.

Hopelijk heb ik de situatie voor je verduidelijkt. Mocht je hier verder nog vragen over hebben dan hoor ik het graag! 🙂
De blokkade is er weer ingezet en kan ik niet bellen en internetten vanwege een betalingsachterstand hie moet het nu graag een uitleg hierover
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Ori,

Erg vreemd zeg. De betaling is nog steeds niet binnen.

Dit gebeurt doorgaans binnen 2 werkdagen en de blokkade wordt zelfs binnen 5 uur automatisch opgeheven. Klopt het dat je de betaling via een accept e-mail hebt gedaan? Zo niet, zou je dan kunnen aangeven welke betaalmethode je hebt gebruikt?

Om je voor nu in ieder geval weer toegang te geven tot ons netwerk heb ik de blokkade voor je opgeheven. Als je over 15 minuten je toestel één keer helemaal uit en weer aan zet dan kan je weer bellen en gebeld worden. Daarnaast heb ik doorgevoerd dat de aankomende dagen de blokkade niet automatisch geactiveerd kan worden. Hier hoef je je dus geen zorgen over te maken.

We moeten de betaling uiteraard wel terugvinden, dus ben ik erg benieuwd naar je reactie! We gaan dit samen oplossen Ori!
Zoals ik in mijn eerdere bericht heb aan gegeven heb ik via een link in de forum gekregen en daar naar overgemaakt de rekeningnummer kunt u zien bij mijn eerste bericht
Reputatie 7
Badge +20
Hi Ori66,

Ik zie dat je betaling nog steeds niet is verwerkt. Zou je de link die je hebt gebruikt in dit topic kunnen delen? Het is mij namelijk nog steeds niet duidelijk welke link je hebt gebruikt.

Ik zie je reactie graag tegemoet! 🙂
Ik ben aan het zoeken gegaan maar kan het niet meer vinden maar op mijn afschrift staat gewoon t-mobile en dan de rekening nummer NL92BNPA0227680677
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Ori66,

Erg vreemd zeg. De betaling is nog steeds niet binnen. Onze collega's van de afdeling incasso zoeken dit graag voor je uit.

Zou je ons daarom een e-mail kunnen sturen met daarin de volgende gegevens:

• telefoonnummer
• datum + tijdstip betaling
• betaald bedrag
• overgemaakt naar rekeningnr + naam
• betaald vanaf rekeningnr
• betalingskenmerk dat is gebruikt
• Printscreen van de afschrijving via internet bankieren

Je kan dit e-mailen naar zoekgeraaktebetaling@t-mobile.nl o.v.v. 'zoekgeraakte betaling'. Onze collega's gaan hun best doen om je binnen 5 werkdagen van een reactie en oplossing te voorzien.
Is het nog steeds niet zichtbaar
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Ori,

De betaling zijn nog niet binnen. Je hoeft je geen zorgen te maken over de blokkade, want die wordt niet automatisch geactiveerd.

Heb je in de tussentijd al een e-mail gestuurd naar zoekgeraaktebetaling@t-mobile.nl? Onze collega's zullen dit in behandeling nemen en jou binnen 5 werkdagen van een reactie voorzien. Heb je dit nog niet gedaan dan adviseer ik je om dit alsnog zo snel mogelijk te doen. Alleen zo kunnen we de betalingen terugvinden!
Ik heb de email gestuurd maar heb vandaag een mail terug gehad van dat het niet is verstuurd
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Ori66,

Goed om te horen dat je de e-mail hebt verstuurd! Wat bedoel je precies met dat 'het niet is verstuurd'? Bedoel je dat jouw e-mail niet is verzonden naar ons? Of dat je een antwoord hebt ontvangen van ons over de betaling? Ik heb contact opgenomen met de afdeling Incasso om te achterhalen wat er nou precies aan de hand is. Jouw e-mail ziet mijn collega niet terug, maar zij ziet wel dat er een betaling is binnengekomen. Daarbij is iets misgegaan met het koppelen aan jouw abonnement. Ze gaan dit uiteraard in orde maken en de verwachting is dat dit binnen twee werkdagen is gelukt. Ik houd je op de hoogte van de verwerking hiervan! Sorry voor het ongemak.
Dank je wel

Reageer