Beantwoord

Betaling niet verwerkt

• 23 december 2016
  • 10 reacties
  • 337 Bekeken

'Hallo allemaal.
Hoe lang duurt het voor het geld binnen is bij Tmoblile als ik met de app per ideal via ING betaal?
icon

Beste antwoord door Kaassausje 23 december 2016, 13:49

Hoi Ron, welkom op het klantenforum.

Volgens deze pagina zou de verwerkingstijd van iDeal 'binnen 5 uur' moeten zijn. 🙂
Bekijk origineel

10 reacties

Hoi Issam

Gisteren is inderdaad de laatste factuur (€ 45,49) van mijn rekening gehaald door de automatische incasso.
Zal mij benieuwen waar het fout is gegaan,we wachten het maar af Issam.

Gr.Ron.
Reputatie 6
Badge +17
Hallo Ron,

Mijn excuses. Ik zie inderdaad dat de betaling nog niet van je rekening was afgeschreven. Wel was er al een verzoek tot afschrijving verzonden, vandaar mijn verwarring. De afschrijving zal één dezer dagen plaats vinden.

In de tussentijd zullen onze collega's het onderzoek starten naar de betalingen die je zelf hebt gedaan. We doen ons uiterste best om je binnen 5 werkdagen van een reactie en oplossing te voorzien!

We gaan er samen uit komen Ron, over eventuele extra kosten in verband met late betaling hoef je je geen zorgen te maken. Wij zorgen er voor dat deze in mindering worden gebracht als ze op de factuur komen te staan. Geef ons een seintje als dit daadwerkelijk gebeurt.
T-Mobile Netherlands B.V. -105,98
Naam/Omschrijving/Mededeling
Naam: T-Mobile Netherlands B.V.
Omschrijving: 540002xxxx
0170000033181045 T-Mobile betaling
(1.16751xxx) T-Mobile
IBAN: NL92BNPA0227680677
Kenmerk: 22-12-2016 12:31 017000003318xxxx
Datum
22 december 2016
Tegenrekening
NL92 BNPA 0227 6806 77
Mutatiesoort
Internetbankieren
Ik had de betaling overgemaakt via zo,n "dealinternetbankieren/SesamLogin"plaatje en overgenomen vanaf mijn pc.
Doe overal de betalingen zo,en geen probleem.
Nogmaals......de 105 euro was opgebouwd uit twee facturen maar 1 bedrag.
Onlogisch dat er 1 wel betaald is en de ander niet.

Ron.
Hallo Issam

Jij schrijft:

"Je laatste factuur is namelijk ook niet binnengekomen als overboeking, deze is automatisch afgeschreven van je rekening. "

Dit is niet correct ,de betaling is NIET automatisch afgeschreven,wel op MIJN T-MOBILE geregistreerd als betaald,maar wederom de oude rekening als onbetaald.
Ik heb net naar het door jou vermelde emailadres mijn betalingsbewijs/afchrijving ING gestuurd met vermelding klantnummer/telefoonnummer.
Vreemd allemaal,niet dan?

Groet Ron.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Ron,

Wat vreemd zeg. Als je allebei de betalingen tegelijkertijd hebt overgemaakt dan is er iets verkeerd gegaan. Zou je kunnen aangeven welke omschrijving je hebt genoteerd bij de overboeking? Hier moet namelijk je 06-nummer, klantnummer of factuurnummers vermelden.

Als je de betaling langer dan 7 werkdagen geleden hebt overgemaakt en deze is nog steeds niet verwerkt dan kan je jouw betaalbewijs e-mailen naar zoekgeraaktebetaling@t-mobile.nl o.v.v. 'zoekgeraakte betaling' en met vermelding van:
• telefoonnummer (MSISDN)
• datum + tijdstip betaling
• betaald bedrag
• overgemaakt naar rekeningnr + naam
• betaald vanaf rekeningnr
• betalingskenmerk dat is gebruikt

Je laatste factuur is namelijk ook niet binnengekomen als overboeking, deze is automatisch afgeschreven van je rekening.

Ik ben erg benieuwd naar je reactie Ron!
Vreemd,aangezien het hele bedrag van de twee facturen tezamen in 1 betaling zijn overgemaakt....

€ 45,49 +€ 60,49=105,98
Reputatie 7
Badge +20
Hi Ron,

Ik zie dat Kaassausje jou al meer informatie heeft gegeven en dat je ook al een collega hebt gesproken. Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat je factuur van december wel is voldaan, maar dat de factuur van november nog openstaat. Heb je de factuur van november ook al betaald? Zo ja, dan verwacht ik dat je betaling vandaag nog wordt verwerkt. Het klopt inderdaad dat er €15 administratiekosten erbij zijn gekomen bij de factuur van november, omdat je betaling niet op tijd is voldaan.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. Als ik nog iets anders kan betekenen dan hoor ik het graag! Fijne feestdagen! 🙂
Dankjewel voor jou antwoord k.s.
Voorlopig zit er 32 uur tussen en nog steeds staan de facturen open.(vorige maand en de nieuwe welke 31/12 betaald moet worden)
Gisteren een chatbericht gedaan met T-mobile en deze medewerker vertelde dat het wel een dag kan duren.........
Bij mijn andere leverancier krijg ik meteen bericht dat ideal-betaling is gelukt, tevens ook bij andere bedrijven die ik op dezelfde wijze betaal.
Wederom een goede reden om dit laatste nummer bij T-Mobile ook maar op te zeggen en deze ook maar over plaats naar een firma die dezelfde kwaliteit levert voor de helft en beter te bereiken is dan hier het geval is.
Straks misschien wederom 15 euro boete betalen voor te late betaling!?

Nogmaals bedankt.

Groet Ron.
Hoi Ron, welkom op het klantenforum.

Volgens deze pagina zou de verwerkingstijd van iDeal 'binnen 5 uur' moeten zijn. 🙂

Reageer