Beantwoord

Betaling niet verwerkt van factuur?

• 5 november 2018
  • 5 reacties
  • 670 Bekeken

Ik heb twee abonnementen .
Bij de ander heb bedrag die betaald is en niet in gewerkt in de system.
Door dat is de ander nummer geblokkeerd en dat is niet leuk,Ik wil graag geholpen worden.
icon

Beste antwoord door David 5 november 2018, 16:08

Hi Gazal103,

Op dit moment kan en mag ik alleen informatie over het nummer geven waar je mee bent ingelogd op onze Community, aangezien je daar toestemming voor hebt gegeven. Dit is het nummer dat eindigt op -500. Als je nog informatie nodig hebt over het andere nummer, dan kun je een account registreren met dat nummer.

Op het nummer waar je mee bent ingelogd is op 30 oktober inderdaad een blokkade geplaatst. Op deze aansluiting staat namelijk de factuur van 29 augustus nog open en deze had al op 8 september betaald moeten zijn, bijna 2 maanden geleden. Op dit moment staat de factuur van 30 oktober ook nog open, maar deze heeft 9 november pas als uiterste betaaldatum.

We zien de aansluitingen ook als 2 losse abonnementen, dus we zullen nooit een blokkade op het ene nummer plaatsen, vanwege een andere achterstand.

Ik raad je aan om via My T-Mobile de factuur van augustus zo spoedig mogelijk te voldoen om verdere administratiekosten en blokkades te voorkomen.

Hopelijk is het zo duidelijk, maar als je nog vragen hebt hoor ik dat ook graag!

PS: Ik heb jouw bericht naar een eigen topic verplaatst, omdat dit bericht totaal niet aansloot bij het onderwerp van het andere topic. Voor hulp van anderen is het handig om dit in het oog te houden.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Gazal103,

Op dit moment kan en mag ik alleen informatie over het nummer geven waar je mee bent ingelogd op onze Community, aangezien je daar toestemming voor hebt gegeven. Dit is het nummer dat eindigt op -500. Als je nog informatie nodig hebt over het andere nummer, dan kun je een account registreren met dat nummer.

Op het nummer waar je mee bent ingelogd is op 30 oktober inderdaad een blokkade geplaatst. Op deze aansluiting staat namelijk de factuur van 29 augustus nog open en deze had al op 8 september betaald moeten zijn, bijna 2 maanden geleden. Op dit moment staat de factuur van 30 oktober ook nog open, maar deze heeft 9 november pas als uiterste betaaldatum.

We zien de aansluitingen ook als 2 losse abonnementen, dus we zullen nooit een blokkade op het ene nummer plaatsen, vanwege een andere achterstand.

Ik raad je aan om via My T-Mobile de factuur van augustus zo spoedig mogelijk te voldoen om verdere administratiekosten en blokkades te voorkomen.

Hopelijk is het zo duidelijk, maar als je nog vragen hebt hoor ik dat ook graag!

PS: Ik heb jouw bericht naar een eigen topic verplaatst, omdat dit bericht totaal niet aansloot bij het onderwerp van het andere topic. Voor hulp van anderen is het handig om dit in het oog te houden.

Ik heb op 22 januari 2021 mijn factuur betaald (€59,49) maar in de my tmobile app staat dat deze niet betaald is en dat is nu 2 dagen later 

Ik heb wel een bevestigingsmail gekregen van jullie dat mijn betaling binnen is gekomen... alleen wanneer ik 1202 bel zegt het bandje dat het bedrag nog open staat... dit vind ik heel knap omdat ik wel betaald heb…

En straks zeker nog admin kosten en blokkade (ik ben nog niet geblokkeerd maarja) kosten betalen daar waar ik wel netjes op tijd mijn rekening betaald heb

Reputatie 7
Badge +20

Hi @carmenrowena 

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie momenteel niks openstaan. We zijn bezig met groot onderhoud die tot morgen 10:00 duurt en tot die tijd is alle informatie omtrent je betalingen nog niet bijgewerkt in My T-Mobile. Ik verwacht dat je status na morgen wordt gewijzigd naar betaald. Mocht je deze week nog steeds een openstaande betaling zien, trek dan aan de bel!

Hi @carmenrowena 

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie momenteel niks openstaan. We zijn bezig met groot onderhoud die tot morgen 10:00 duurt en tot die tijd is alle informatie omtrent je betalingen nog niet bijgewerkt in My T-Mobile. Ik verwacht dat je status na morgen wordt gewijzigd naar betaald. Mocht je deze week nog steeds een openstaande betaling zien, trek dan aan de bel!

​​​@Hajar 

Ik heb er even mee gewacht maar er staat nog steeds in de My T-Mobile app dat het bedrag nog open staat dus mijn betaling is nog niet verwerkt in de app terwijl ie dus wel al bij jullie binnen is?.. 

Ik hoop niet dat dit consequenties met zich mee brengt omdat ik uiteraard betaald heb zoals je zelf in het systeem ook ziet 

Vriendelijke Groet 

Carmenrowena

Reputatie 7
Badge +20

Hi @carmenrowena 

Geen zorgen! Door het grote onderhoud waren de betalingen nog niet bijgewerkt op My T-Mobile, maar dat is inmiddels opgelost. Als je nu op My T-Mobile kijkt dan zie je dat de status is bijgewerkt naar betaald. 

Het is nu helemaal in orde!

Reageer