Beantwoord

Betaling nog niet voldaan volgens My T-Mobile


Betaling gedaan via website met ideal bedrag afgeschreven van bankrekening alleen op my tmobile staat nog steeds open heb bewijs dat het betaald is
icon

Beste antwoord door CrisTien 12 januari 2018, 18:56

Betalingen via IDeal moeten ook verwerkt worden.
Sluit de app/site eens helemaal af en kijk dan wat de status is.
Meestal duurt het ongeveer 1 uur.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +11
Betalingen via IDeal moeten ook verwerkt worden.
Sluit de app/site eens helemaal af en kijk dan wat de status is.
Meestal duurt het ongeveer 1 uur.
Reputatie 7
Badge +18
Hoi Elcinaydin,

CrisTien geeft het eigenlijk al terecht aan, dat de betaling nog wel verwerkt moet worden. Dit gebeurt niet direct op het moment wanneer je het openstaande bedrag hebt voldaan. Nadat de betaling ontvangen is, wordt dit ook aangepast op My T-Mobile. We hebben van jou de betaling op de 12e ontvangen en ook op My T-Mobile zie je nu terug dat deze als 'Betaald' zijn aangemerkt. 🙂 De betaling is dus goed ontvangen!

Mocht je hier nog meer vragen over hebben, laat het ons gerust weten!

Reageer