Beantwoord

Betaling omzetten

• 27 januari 2017
  • 1 reactie
  • 75 Bekeken

Goedemorgen,
Ik wil een betaling die ik gedaan heb laten omzetten naar een andere periode uit een afgesproken betalingsregeling, zodat ik de blokkade kan laten opheffen (en ik geen betalingen op toekomstige periodes heb, dat is ook niet logisch...) Hij staat nu geboekt op februari maar moet geboekt worden op januari.
Graag een reactie, bij voorkeur in een prive bericht.
icon

Beste antwoord door Sam- 28 januari 2017, 12:23

Hallo TheFox75,

Welkom op het forum!

Het is begrijpelijk dat je hier een oplossing voor wilt hebben. Ik ben daarom gelijk voor je gaan kijken wat er heeft plaatsgevonden.

Na een kijkje genomen te hebben naar het betaal overzicht zie ik dat alle maandelijkse facturen zijn betaald en je ook op tijd bent met het betalen van de termijn betalingen van de regeling. De blokkade is inmiddels ook opgeheven. Klopt het dat nu alles in orde is?

Als je inhoudelijke informatie wilt delen over de bedragen dan kan je mij ook een privébericht sturen. Ik help je graag verder. 😉
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +17
Hallo TheFox75,

Welkom op het forum!

Het is begrijpelijk dat je hier een oplossing voor wilt hebben. Ik ben daarom gelijk voor je gaan kijken wat er heeft plaatsgevonden.

Na een kijkje genomen te hebben naar het betaal overzicht zie ik dat alle maandelijkse facturen zijn betaald en je ook op tijd bent met het betalen van de termijn betalingen van de regeling. De blokkade is inmiddels ook opgeheven. Klopt het dat nu alles in orde is?

Als je inhoudelijke informatie wilt delen over de bedragen dan kan je mij ook een privébericht sturen. Ik help je graag verder. 😉

Reageer