Beantwoord

Betaling online doen lukt niet

  • 3 januari 2017
  • 1 reactie
  • 30 Bekeken

Ik wil een betaling online doen maar kom niet veder dan factuur uitleg... hij blijft hier op hangen...
icon

Beste antwoord door Thalina 4 januari 2017, 09:39

Hoi Wardamarcus,

Welkom op het forum en goed dat je even aan de bel trekt hierover! Het is natuurlijk wel zo handig dat je ook online kunt betalen als je dat wilt. Ik zie dat er op 3/1 een betaling is binnengekomen bij ons voor jouw facturen die nog openstonden. Voor jouw laatste factuur van 29/12 is inmiddels een incassoverzoek verstuurd naar jouw bank en dit bedrag wordt naar verwachting op 6/1 afgeschreven. Dus op dit moment ziet het systeem niets openstaan en daardoor kun je ook niet online een bedrag betalen. Je kunt deze incassodatum ook terugvinden op My T-Mobile bij Facturen.

Wilde je het bedrag betalen of een betalingsregeling treffen? Als het bedrag niet afgeschreven kan worden rond 6/1, dan krijg je over een paar dagen op My T-Mobile de mogelijkheid te zien om een betalingsregeling te treffen of om het bedrag alsnog te betalen. Mocht dat niet zichtbaar zijn, laat het dan even weten. Dan stuur ik een AcceptEmail met daarin een link waarmee je kunt betalen of als je een betalingsregeling wilt treffen ga ik dat voor je in orde maken!

Laat je het weten als ik je verder nog ergens bij kan helpen?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Wardamarcus,

Welkom op het forum en goed dat je even aan de bel trekt hierover! Het is natuurlijk wel zo handig dat je ook online kunt betalen als je dat wilt. Ik zie dat er op 3/1 een betaling is binnengekomen bij ons voor jouw facturen die nog openstonden. Voor jouw laatste factuur van 29/12 is inmiddels een incassoverzoek verstuurd naar jouw bank en dit bedrag wordt naar verwachting op 6/1 afgeschreven. Dus op dit moment ziet het systeem niets openstaan en daardoor kun je ook niet online een bedrag betalen. Je kunt deze incassodatum ook terugvinden op My T-Mobile bij Facturen.

Wilde je het bedrag betalen of een betalingsregeling treffen? Als het bedrag niet afgeschreven kan worden rond 6/1, dan krijg je over een paar dagen op My T-Mobile de mogelijkheid te zien om een betalingsregeling te treffen of om het bedrag alsnog te betalen. Mocht dat niet zichtbaar zijn, laat het dan even weten. Dan stuur ik een AcceptEmail met daarin een link waarmee je kunt betalen of als je een betalingsregeling wilt treffen ga ik dat voor je in orde maken!

Laat je het weten als ik je verder nog ergens bij kan helpen?

Reageer