Beantwoord

Betaling op factuur van tmobile.

• 11 januari 2019
  • 1 reactie
  • 411 Bekeken

Beste medewerker,
Rond 13 uur vandaag zat ik in de bibliotheek te studeren. Mijn telefoon lag al geruime tijd naast mij. Plotseling zag ik twee berichten dat ik een aankoop had gedaan. Het kost mij in totaal 9 euro. Echter heb ik nergens op geklikt en ook geen aankoop gedaan. 1 was een abonnement voor een game en de andere een sekssite. Nu heb ik dit afgemeld en via een tmobile winkel geblokkeerd. Toch wil ik de 9 euro niet betalen, aangezien ik niks gedaan heb. 9 euro is bovendien best veel geld, wat ik niet kan missen. In de winkel werd gezegd dat ik het via de klantenservice kon oplossen. Ik hoor graag of u het bedrag kan terugboeken.

Mvg, mustafa ali

icon

Beste antwoord door Hajar 13 januari 2019, 12:30

Hi Mustafa Ali,

Wat jammer dat je ongewenst bent aangemeld voor een betaalde dienst. In dit topic heb ik stapsgewijs uitgelegd wat je kan doen. Nadat je alles hebt geblokkeerd kun je deze online meldingsformulier invullen. Er zal dan onderzoek worden gedaan naar de desbetreffende dienst en de wijze waarop je bent aangemeld. Binnen 30 dagen kun je een terugkoppeling verwachten en je geld terugkrijgen.

Ik hoop dat je zo verder komt!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Mustafa Ali,

Wat jammer dat je ongewenst bent aangemeld voor een betaalde dienst. In dit topic heb ik stapsgewijs uitgelegd wat je kan doen. Nadat je alles hebt geblokkeerd kun je deze online meldingsformulier invullen. Er zal dan onderzoek worden gedaan naar de desbetreffende dienst en de wijze waarop je bent aangemeld. Binnen 30 dagen kun je een terugkoppeling verwachten en je geld terugkrijgen.

Ik hoop dat je zo verder komt!

Reageer