Beantwoord

Betaling overgemaakt, maar nog niet aangesloten

• 9 februari 2016
  • 5 reacties
  • 74 Bekeken

Heb gisteren overboeking gedaan en direct betaling bewijs gemaild normaal is de blokkade er dan gelijk af maar nu niet hoe kan dat??
Ben geblokkeerd voor buiten land maar daar zit ik nu voor mijn werk is erg lastig
icon

Beste antwoord door David 10 februari 2016, 10:37

Hey Apeldoorn74,

Zo te zien was het elkaar net allemaal gekruist!

De betaling die je gisteren hebt gedaan, hebben we inderdaad ontvangen, maar de blokkade was nog niet automatisch verwijderd. Dit heb ik per direct handmatig voor je gedaan. Tegelijkertijd was er ook al automatisch incasso uitgevoerd, op dit moment is je achterstand dus niet alleen voldaan, maar je staat zelfs in de plus! 😉 Dit wordt verrekend met de volgende factuur/facturen.

Er bleven inderdaad niet veel opties over, maar als je op korte termijn via internet contact wilt, kun je ook de Chat proberen. Als het een beetje mee zit qua wachtrij, dan word je daar snel geholpen!

Hier ben je inderdaad vooral afhankelijk van andere klanten en wij reageren dan na ongeveer 24 uur. 🙂 Hopelijk werkt in ieder geval alles nu weer!

@Samantha

Jouw vraag pakken we op in het topic waarin je geholpen bent door Amy. Zou je het in het vervolg bij één bericht per vraag willen houden en het liefst in het topic waar je al eerder bent geholpen met dezelfde vraag.
Bekijk origineel

5 reacties

Iemand ??? Zit nu op WiFi maar straks weer buiten en geen ontvangst
Reputatie 1
Helaas is de responstijd van een medewerker hier 24 tot 48 uur. En medegebruikers kunnen dit niet voor je inzien.
Misschien is het slim om op een andere manier contact te zoeken als je snel antwoord wilt.
Ja hoe hahahaha
Hoi,

Ik zit met een probleem.
Ik heb een betalingsregeling gekregen in 4 termijnen.
Alleen is mijn 1e betaling niet gelukt door omstandigheden.
Is het mogelijk dat ik de 1e termijn samen met mijn 2e termijn kan betalen?
Het lukt me dan wel op 4 maart.
Ik heb ook acceptgiro toegestuurd gekregen.
Wil niet dat ik problemen krijg.
Willen jullie mij alstublieft helpen om het op te lossen?
Met vriendelijke groet,
Samantha de Geus.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Apeldoorn74,

Zo te zien was het elkaar net allemaal gekruist!

De betaling die je gisteren hebt gedaan, hebben we inderdaad ontvangen, maar de blokkade was nog niet automatisch verwijderd. Dit heb ik per direct handmatig voor je gedaan. Tegelijkertijd was er ook al automatisch incasso uitgevoerd, op dit moment is je achterstand dus niet alleen voldaan, maar je staat zelfs in de plus! 😉 Dit wordt verrekend met de volgende factuur/facturen.

Er bleven inderdaad niet veel opties over, maar als je op korte termijn via internet contact wilt, kun je ook de Chat proberen. Als het een beetje mee zit qua wachtrij, dan word je daar snel geholpen!

Hier ben je inderdaad vooral afhankelijk van andere klanten en wij reageren dan na ongeveer 24 uur. 🙂 Hopelijk werkt in ieder geval alles nu weer!

@Samantha

Jouw vraag pakken we op in het topic waarin je geholpen bent door Amy. Zou je het in het vervolg bij één bericht per vraag willen houden en het liefst in het topic waar je al eerder bent geholpen met dezelfde vraag.

Reageer