Beantwoord

Betaling t-mobile factuur zelf accorderen?

• 17 oktober 2016
  • 7 reacties
  • 272 Bekeken

Hallo allemaal,

Het zou heel fijn zijn als T-Mobile een knop op de website zet, waarmee je je betaling aan T-Mobile zelf accordeert. Dat vanwege het tijdstip dat automatisch wordt afgeschreven.

Ziggo heeft deze mogelijkheid nl. ook.

Graag hoor ik van u wat de mogelijkheden zijn.

Met vriendelijke groet,
Irene van Putten
alias @PixelPrinses
icon

Beste antwoord door Thalina 20 oktober 2016, 16:15

Hoi Irene,

Jammer om te horen dat je de kosten voor de acceptgiro 'belachelijk hoog' vindt. De kosten die aan een acceptgiro zijn verbonden zijn voor ons hoger dan voor het automatisch afschrijven. Daarom is ervoor gekozen om voor een acceptgiro kosten te rekenen. We staan altijd open voor nieuwe ideeën van onze klanten. Daarom heb ik ook jouw idee intern doorgestuurd zodat ernaar gekeken kan worden of wij hier iets mee kunnen. Zoals je waarschijnlijk wel begrijpt kunnen we niet binnen één dag een nieuwe betaalmethode toevoegen. Mochten we besluiten om een nieuwe betaalmogelijkheid toe te voegen, kost dit tijd en geld om te realiseren. Als er nieuwe betaalmogelijkheden bijkomen, zullen dit uiteraard ook communiceren naar onze klanten.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi PixelPrinses,

Dankjewel voor het delen van je idee. Bij ons kun je op verschillende manieren je betaling voldoen. Op deze pagina staan alle betaalmethoden.

Als ik nog iets anders kan betekenen, laat het mij weten :8
Hallo Hajar,

Dank voor je antwoord.

Ik vind het belachelijk dat de klant moet opdraaien voor kosten, die jullie sowieso moeten maken (administratie), etc.

Waarom is die Ziggo oplossing zo moeilijk voor jullie?

Groet,
Irene
Reputatie 7
Badge +15
Hey Irene,

Wat bedoel je precies met het opdraaien van de kosten voor administratie? :8

De Ziggo optie is een optie die wij gewoonweg niet in gebruik hebben. Wij bieden weer andere manieren van betalen aan. Je kunt in de instellingen op My T-Mobile je betaalmethode zelf kiezen. Het is niet mogelijk om de datum van de automatische incasso aan te passen maar wellicht is het voor jou iets om gebruik te maken van een acceptgiro. Meer informatie daarover vind je ook terug op My T-Mobile bij de instellingen onder 'Betaalgegevens'. Wanneer je gebruik wilt maken van een acceptgiro zitten daar wel kosten aan verbonden. Zijn dat misschien de kosten die je bedoeld?
Ja precies, Amy, die kosten zijn belachelijk hoog, als je kiest voor een acceptgiro. Wat een indicatie voor T-Mobile moet zijn dat men liever geen 'automatische afschrijving' wil omdat de bankrekening dat gewoon niet toestaat... En dan nog die hoge kosten moeten betalen voor acceptgiro.

Terwijl, als je - net als bij Ziggo - zelf accordeert en T-Mobile dan vóór een bepaalde datum wel afschrijft - daar géén kosten voor te hoeven gerekend.

Ik vind deze manier van T-Mobile zo niet-klantvriendelijk, terwijl de klant nog steeds 'Koning' zou moeten zijn...

Maar misschien moet ik een aangetekend schrijven richting je Directie doen. Dan wordt deze mogelijkheid wellicht als serieuze optie bekeken?!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Irene,

Jammer om te horen dat je de kosten voor de acceptgiro 'belachelijk hoog' vindt. De kosten die aan een acceptgiro zijn verbonden zijn voor ons hoger dan voor het automatisch afschrijven. Daarom is ervoor gekozen om voor een acceptgiro kosten te rekenen. We staan altijd open voor nieuwe ideeën van onze klanten. Daarom heb ik ook jouw idee intern doorgestuurd zodat ernaar gekeken kan worden of wij hier iets mee kunnen. Zoals je waarschijnlijk wel begrijpt kunnen we niet binnen één dag een nieuwe betaalmethode toevoegen. Mochten we besluiten om een nieuwe betaalmogelijkheid toe te voegen, kost dit tijd en geld om te realiseren. Als er nieuwe betaalmogelijkheden bijkomen, zullen dit uiteraard ook communiceren naar onze klanten.
Hoera!! 🙂 Ik houd ervan: intern communiceren!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Irene,

Goed om te horen! 🙂 Mijn collega heeft inmiddels ook gereageerd en ze gaan kijken naar jouw idee!

Fijn weekend toegewenst!

Reageer