Beantwoord

Betaling terug vinden die ik heb gedaan

• 29 november 2016
  • 2 reacties
  • 40 Bekeken

Ik kreeg een mail van t-mobile dat ik nog moest betalen dus dat heb ik gedaan maar ik kan die betaling nergens terug vinden
icon

Beste antwoord door Sam- 29 november 2016, 15:09

Hoi Rijome1,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Goed dat je hierover navraag doet bij ons. Ik zie dat Poco-Loco je inmiddels van een reactie heeft voorzien.

Heb je al een kijkje genomen in het topic die Poco-Loco heeft gedeeld? Ik ben ook gelijk voor je gaan kijken welke betalingen precies plaats hebben gevonden. Hier zie ik dat de laatste betaling van bijna €100,- heeft plaatsgevonden rond 19 november. Het gaat hier om een automatische incasso. Verder staan er geen andere bedragen open, dus zou je geen betalingen hoeven te doen.

Naar wie was deze e-mail geadresseerd? Ik zie namelijk dat er meerdere personen een abonnement hebben op jullie adres. Wellicht dat deze bestemd was voor iemand anders bij jullie thuis.

Mocht het gaan om een Phishing e-mail zoals in het bovenstaande topic, dan kunnen wij de betaling niet terughalen. Ik hoop natuurlijk dat dit niet het geval is!

Ik ben benieuwd naar je reactie.
Bekijk origineel

2 reacties

Je hebt toch hopelijk niet gereageerd op een emailtje dat allerlei kosten en onzin vertelde???

Er gaan namelijk heel veel phishing emailtjes de ronde en daaronder ook 1 van T-Mobile... Enige kosten van T-Mobile zullen altijd via de site terug te vinden zijn en ik adviseer ook altijd om niet direct de email te geloven maar eerst het bedrijf op eigen wijze te benaderen.

Controleer graag even dit topic of het dit verhaal is...

Is het dat niet, dan zal dit een onderwerp tussen jou en een moderator / medewerker T-Mobile moeten worden, die reageren normaal met 24 tot 48 uur.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Rijome1,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Goed dat je hierover navraag doet bij ons. Ik zie dat Poco-Loco je inmiddels van een reactie heeft voorzien.

Heb je al een kijkje genomen in het topic die Poco-Loco heeft gedeeld? Ik ben ook gelijk voor je gaan kijken welke betalingen precies plaats hebben gevonden. Hier zie ik dat de laatste betaling van bijna €100,- heeft plaatsgevonden rond 19 november. Het gaat hier om een automatische incasso. Verder staan er geen andere bedragen open, dus zou je geen betalingen hoeven te doen.

Naar wie was deze e-mail geadresseerd? Ik zie namelijk dat er meerdere personen een abonnement hebben op jullie adres. Wellicht dat deze bestemd was voor iemand anders bij jullie thuis.

Mocht het gaan om een Phishing e-mail zoals in het bovenstaande topic, dan kunnen wij de betaling niet terughalen. Ik hoop natuurlijk dat dit niet het geval is!

Ik ben benieuwd naar je reactie.

Reageer