Beantwoord

Betaling teruggestort, waarom?

  • 4 februari 2017
  • 2 reacties
  • 99 Bekeken

Betaling van december terug gekregen waarom?
icon

Beste antwoord door Sam- 5 februari 2017, 17:39

Hoi Raneen,



Het is begrijpelijk dat je hier duidelijkheid over wilt hebben. Ik ben gelijk het systeem in gedoken om je van meer duidelijkheid te voorzien.



De factuur van december is inderdaad teruggekomen bij ons. Echter kunnen wij de reden niet inzien. Hierover kan je contact opnemen met je bank, zij kunnen de reden achterhalen.



Om de factuur alsnog te voldoen kan je de factuur pagina bezoeken.



Heb je aanvullende vragen? Laat het ons weten!
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Raneen,

Het is tegen de huisregels om je vraag op meerdere plekken te plaatsen. Ik merk inmiddels op dat iemand van T-Mobile je andere bericht al heeft weggehaald.

Op deze vraag kan alleen iemand van T-Mobile antwoord geven. Dus heb even geduld (24/48 uur) voor je antwoord krijgt.

Goed weekend!
Reputatie 4
Badge +17
Hoi Raneen,

Het is begrijpelijk dat je hier duidelijkheid over wilt hebben. Ik ben gelijk het systeem in gedoken om je van meer duidelijkheid te voorzien.

De factuur van december is inderdaad teruggekomen bij ons. Echter kunnen wij de reden niet inzien. Hierover kan je contact opnemen met je bank, zij kunnen de reden achterhalen.

Om de factuur alsnog te voldoen kan je de factuur pagina bezoeken.

Heb je aanvullende vragen? Laat het ons weten!

Reageer