Beantwoord

Betaling Thuiskopieheffing nieuwe bestelling.

  • 14 april 2021
  • 4 reacties
  • 66 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Hallo,

Ik heb gister een nieuw abonnement met toestel besteld,

heb vanmorgen de bevestigingsmail gekregen met daarin betaallink om de thuiskopieheffing te betalen.

daar klik ik op en dan kom ik op pagina waar ik betaalmethode moet kiezen.

Hier kies ik voor ideal en dan krijg ik de volgende foutmelding, zie afbeelding.

Ik heb al met verschillende toestellen/pc/browsers geprobeerd, overal hetzelfde resultaat.

Iemand enig idee wat ik nu kan doen?

Vriendelijke groet, Natasja

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 14 april 2021, 18:29

Hallo

Een tweede topic betreffende hetzelfde is niet nodig, je zal een antwoord krijgen in je eerder aangemaakte topic.

 

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo

Een tweede topic betreffende hetzelfde is niet nodig, je zal een antwoord krijgen in je eerder aangemaakte topic.

 

Halloeen tweede topic betreffende hetzelfde is niet nodig, je zal een antwoord krijgen in je eerder aangemaakte topic.

 

Mijn excuses, ik dacht dat ik m in de verkeerde rubriek geplaatst had, vandaar dat ik m hier nogmaals geplaatst heb

Reputatie 7
Badge +20

@HenmeS Wacht even tot morgen de moderators kunnen misschien helpen.

Maak maar even geen geld zelf over tot dat de moderator het vraagt.

Groetjes

Reputatie 5

Hoi Natasja,

Ik heb je antwoord gegeven in je andere topic en zal daarom deze sluiten. 

@Waqqas en @CrisTien, bedankt voor jullie hulp!