Beantwoord

Betaling van factuur

• 16 november 2016
  • 1 reactie
  • 54 Bekeken

Beste heb via ideal maandag 14 november 74.57 betaald aan tmobile om 21:36 uur.

Als je op de rode balk drukt "betaal 74.57" komt er een nieuwe pagina van t mobile waar je gemakkelijk via ideal kan betalen. Heb via ideal maandag 14 november 74.57 betaald aan tmobile om 21:36 uur.

Het is nu woensdag en et staat nog steeds niet dat de factuur betaald is..

geld is wel allang van de ING rekening af..

Kwam ook een groen schermpje met u heeft betaald...

Hoe lang gaat dit duren nog? normaliter is dit toch binnen een paar uur gefixed?

Groet Harry
icon

Beste antwoord door Hajar 17 november 2016, 15:10

Hi Harry,

Normaal gesproken veranderd de status inderdaad zodra je betaling binnen is. Ik zie dat je gister ook al een collega hebt gesproken en die heeft aangegeven dat je betaling is gelukt en dat er geen bedrag meer openstaat. Je kan trouwens tegenwoordig ook via My T-Mobile je betaling voldoen. Je gaat naar My T-Mobile> facturen en daar kun je een openstaand bedrag betalen. :)

Als ik verder nog iets kan betekenen dan hoor ik het graag.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Harry,

Normaal gesproken veranderd de status inderdaad zodra je betaling binnen is. Ik zie dat je gister ook al een collega hebt gesproken en die heeft aangegeven dat je betaling is gelukt en dat er geen bedrag meer openstaat. Je kan trouwens tegenwoordig ook via My T-Mobile je betaling voldoen. Je gaat naar My T-Mobile> facturen en daar kun je een openstaand bedrag betalen. :)

Als ik verder nog iets kan betekenen dan hoor ik het graag.

Reageer