Beantwoord

Betaling van factuur

  • 2 maart 2018
  • 1 reactie
  • 64 Bekeken

Vraag , gisteren heb ik mijn factuur voldaan en wil het bewijs mailen maar naar welk adres ? ik ben geblokkeerd. Graag reactie
icon

Beste antwoord door David 2 maart 2018, 13:10

Hoi Jmarkestein1,

We hebben de betaling inderdaad goed ontvangen, dus dat is in orde! Dit is echter een betaling voor de factuur van november. Op dit moment is de factuur van februari nog niet betaald, terwijl dit uiterlijk 15 februari voldaan had moeten zijn. Op dit moment staat de factuur van november nog niet op betaald, maar die betaling hebben we dus wel ontvangen. De factuur van februari moet dus nog wel voldaan worden, voordat de blokkades opgeheven kunnen worden. Het gaat om een openstaand bedrag van €37,45. Aangezien het nu nog niet via My T-Mobile bekend is dat je al een betaling hebt gedaan, kun je nog even afwachten tot dit verwerkt is of je kunt dit zelf overmaken. Wanneer de betaling ontvangen is, worden de blokkades automatisch opgeheven.

Mocht je hier nog meer informatie over willen, dan horen we dat graag van je!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Jmarkestein1,

We hebben de betaling inderdaad goed ontvangen, dus dat is in orde! Dit is echter een betaling voor de factuur van november. Op dit moment is de factuur van februari nog niet betaald, terwijl dit uiterlijk 15 februari voldaan had moeten zijn. Op dit moment staat de factuur van november nog niet op betaald, maar die betaling hebben we dus wel ontvangen. De factuur van februari moet dus nog wel voldaan worden, voordat de blokkades opgeheven kunnen worden. Het gaat om een openstaand bedrag van €37,45. Aangezien het nu nog niet via My T-Mobile bekend is dat je al een betaling hebt gedaan, kun je nog even afwachten tot dit verwerkt is of je kunt dit zelf overmaken. Wanneer de betaling ontvangen is, worden de blokkades automatisch opgeheven.

Mocht je hier nog meer informatie over willen, dan horen we dat graag van je!

Reageer