Beantwoord

Betaling van mobiele sms diensten

  • 13 april 2017
  • 2 reacties
  • 82 Bekeken

er is nu al 2 keer een bedrag afgeschreven voor diensten waar ik niks van af weet, nu begreep ik van een dame die ik aan de lijn had dat ik dan een onderzoeksformulier most invullen via de site. ik kan dat formulier nergens vinden. ik wil toch wel graag weten waarvoor dat bedrag is afgeschreven.
icon

Beste antwoord door Muberra 14 april 2017, 12:51

Hoi Madelinde,



Heel begrijpelijk dat je dat wilt weten!



Er zijn veel klanten die niet precies weten waar de sms-diensten vandaan komen en dan worden ze opeens verrast door extra kosten. Ik zie in het systeem terug dat je gisteren zelf een blokkade in hebt gesteld via jouw My T-Mobile op het "Betalen van sms-diensten of mobiele diensten (FTMSC)". Heel slim van je dat je dat al hebt gedaan! Nu kan je niet meer verrast worden door onverwachte sms-diensten. Mocht je nog meer achtergrondinformatie willen over de mobiele sms-diensten, dan kan je kijken op deze pagina. Daarin hebben wij alle informatie en tips verzameld om onze trouwe T-Mobile klanten zo goed en uitgebreid mogelijk te informeren en te waarschuwen voor de mobiele sms-diensten. Wij vinden het ook niet leuk dat klanten zoals jij hier tegen aanlopen, vandaar dat wij op het forum hier veel aandacht aan besteden.



Ik snap heel goed dat je graag wilt weten waar dat bedrag voor is afgeschreven. Voor dit soort situaties heeft T-Mobile een speciaal aanmeldingsformulier beschikbaar gesteld wat jij kan invullen. Het formulier vind je op deze pagina. Zodra het is ingevuld starten wij een onderzoek in naar de kosten die zijn gemaakt en de sms-dienst die daar verantwoordelijk voor is. Is je melding terecht dan zorgen wij dat er een passende oplossing komt. Er wordt dan binnen 30 dagen contact met je opgenomen met het resultaat wat er uit het onderzoek is gekomen. Elke melding die er wordt gemaakt nemen wij heel serieus en steken veel energie in het onderzoek!



Heb je nog andere vragen, dan hoor ik heel graag van je! 😃
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 4
Hoi Madelinde,

Heel begrijpelijk dat je dat wilt weten!

Er zijn veel klanten die niet precies weten waar de sms-diensten vandaan komen en dan worden ze opeens verrast door extra kosten. Ik zie in het systeem terug dat je gisteren zelf een blokkade in hebt gesteld via jouw My T-Mobile op het "Betalen van sms-diensten of mobiele diensten (FTMSC)". Heel slim van je dat je dat al hebt gedaan! Nu kan je niet meer verrast worden door onverwachte sms-diensten. Mocht je nog meer achtergrondinformatie willen over de mobiele sms-diensten, dan kan je kijken op deze pagina. Daarin hebben wij alle informatie en tips verzameld om onze trouwe T-Mobile klanten zo goed en uitgebreid mogelijk te informeren en te waarschuwen voor de mobiele sms-diensten. Wij vinden het ook niet leuk dat klanten zoals jij hier tegen aanlopen, vandaar dat wij op het forum hier veel aandacht aan besteden.

Ik snap heel goed dat je graag wilt weten waar dat bedrag voor is afgeschreven. Voor dit soort situaties heeft T-Mobile een speciaal aanmeldingsformulier beschikbaar gesteld wat jij kan invullen. Het formulier vind je op deze pagina. Zodra het is ingevuld starten wij een onderzoek in naar de kosten die zijn gemaakt en de sms-dienst die daar verantwoordelijk voor is. Is je melding terecht dan zorgen wij dat er een passende oplossing komt. Er wordt dan binnen 30 dagen contact met je opgenomen met het resultaat wat er uit het onderzoek is gekomen. Elke melding die er wordt gemaakt nemen wij heel serieus en steken veel energie in het onderzoek!

Heb je nog andere vragen, dan hoor ik heel graag van je! 😃
Dank je voor de info, ik laat een onderzoek starten