Beantwoord

Betaling verwerkt?

Hallo,
Ik heb vrijdag via een acceptmail een rekening betaald. Normaal krijg je dan vrij snel een melding dat hij verwerkt is, maar aks ik nu bij mijn gegevens kijk staat die rekening nod steeds open? Kunnen jullie nakijken of het bedrag binnen is?
Al vasst bedankt.

Groeten,

Femke Roos
icon

Beste antwoord door David 5 augustus 2015, 15:03

Hoi Femke,

Welkom op ons Forum! :)

Bij ons staat er nog steeds een factuur van 20 juli open, is dit ook de factuur waar je vraag over gaat? Deze is dus nog niet verwerkt in ons systeem. De verwerkingstijd is maximaal 5 werkdagen, dus dit is nog net niet verstreken. Hou het even in de gaten en als het vrijdag nog niet opgelost is dan lijkt er iets mis te zijn gegaan met de betaling en gaan we dit voor je oppakken!

Als je nog vragen ergens over hebt, dan horen we dat van je!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Femke,

Welkom op ons Forum! :)

Bij ons staat er nog steeds een factuur van 20 juli open, is dit ook de factuur waar je vraag over gaat? Deze is dus nog niet verwerkt in ons systeem. De verwerkingstijd is maximaal 5 werkdagen, dus dit is nog net niet verstreken. Hou het even in de gaten en als het vrijdag nog niet opgelost is dan lijkt er iets mis te zijn gegaan met de betaling en gaan we dit voor je oppakken!

Als je nog vragen ergens over hebt, dan horen we dat van je!

Reageer