Beantwoord

Betaling verwerkt om te verlengen

• 9 december 2016
  • 3 reacties
  • 56 Bekeken

Goedemorgen,
Een vraag of mijn betaling van Eur 140, 49 al ontvangen en verwerkt is? Ik wil graag me contract voor 24 mnd verlengen met de 50%madnes korting op de Samsung S7 (goudkleur).

Mvg,
Clifton
icon

Beste antwoord door Thalina 9 december 2016, 10:59

Hoi Clifton,

Wat leuk dat je wilt verlengen! En de Samsung S7 is zeker een goede keuze! Ik ben er gelijk achteraan gegaan en ik zie dat jouw betaling gisteren is binnengekomen bij ons. Het duurt altijd even voordat de betalingsregeling daarna uit het systeem is gehaald. Maar zo te lezen kun je niet wachten totdat je mag verlengen, dus ik heb gelijk contact opgenomen met de afdeling Incasso en zij hebben ervoor gezorgd dat je vanaf nu kunt verlengen. Dus niets houd je meer tegen om jouw nieuwe Samsung S7 te gaan bestellen, Madness! 😃

Als je het fijn vindt kan ik je laten bellen door mijn collega om de verlenging in orde te maken, uiteraard kun je ook online verlengen of naar de T-Mobile Shop gaan. Wat jij prettig vindt! En als je toch bezig bent wil ik je nog wijzen op T-Mobile Samen. Heb je daar al eens van gehoord? Een tof extraatje voor onze klanten die ik je niet wil onthouden! Je kunt met andere T-Mobile klanten een groep aanmaken en vervolgens onderling gratis onbeperkt bellen in Nederland. En daarnaast kun je elke maand een leuk cadeautje uitkiezen, zoals nu 2,50 euro factuurkoring. Klinkt goed he? Via deze pagina kun je jouw groep aanmaken.

Laat je weten als het gelukt is met verlengen en hoe je toestel bevalt?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Clifton,

Wat leuk dat je wilt verlengen! En de Samsung S7 is zeker een goede keuze! Ik ben er gelijk achteraan gegaan en ik zie dat jouw betaling gisteren is binnengekomen bij ons. Het duurt altijd even voordat de betalingsregeling daarna uit het systeem is gehaald. Maar zo te lezen kun je niet wachten totdat je mag verlengen, dus ik heb gelijk contact opgenomen met de afdeling Incasso en zij hebben ervoor gezorgd dat je vanaf nu kunt verlengen. Dus niets houd je meer tegen om jouw nieuwe Samsung S7 te gaan bestellen, Madness! 😃

Als je het fijn vindt kan ik je laten bellen door mijn collega om de verlenging in orde te maken, uiteraard kun je ook online verlengen of naar de T-Mobile Shop gaan. Wat jij prettig vindt! En als je toch bezig bent wil ik je nog wijzen op T-Mobile Samen. Heb je daar al eens van gehoord? Een tof extraatje voor onze klanten die ik je niet wil onthouden! Je kunt met andere T-Mobile klanten een groep aanmaken en vervolgens onderling gratis onbeperkt bellen in Nederland. En daarnaast kun je elke maand een leuk cadeautje uitkiezen, zoals nu 2,50 euro factuurkoring. Klinkt goed he? Via deze pagina kun je jouw groep aanmaken.

Laat je weten als het gelukt is met verlengen en hoe je toestel bevalt?
Hai Thalina,
Heel fijn dat je zo snel hebt kunnen reageren op mijn vragen
Ik ben gerustgesteld dat de betaling is ontvangen. Ik dacht even dat het niet naar het juiste rekeningnummer was overgemaakt.

Hoelang kam het duren voordat ik kan aanvragen via my tmobile vandaag? Ik word namelijk doorgelinkt naar de Online Betaling. Dit kan wellicht te maken met de duur dat Incasso de blokkade verwijderd heeft.

Me vriendin gebruikt mijn telefoon abb en de betalingen verzorgd. Mochten Jullie haar kunnen bereiken wilt gebruik maken van de actie/verlenging.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi hoi Cliftonice15,

Ik ben blij dat het duidelijker is geworden met behulp van de uitleg van Thalina!

Het kan tot 3 werkdagen duren voordat je online een verlenging kan doen. Ik verwacht en hoop dat je vandaag nog online een vernieuwing kan doen, lukt dit niet dan zal het vanaf maandag weer mogelijk zijn.

We kunnen telefonisch contact opnemen met je vriendin, maar dan moet jij wel bij haar in de buurt zijn om uiteindelijk akkoord te gaan met de vernieuwen. Om fraude en misbruik te voorkomen vragen we altijd toestemming aan de contractant bij het vernieuwen van een contract. Laat ons weten op welke dagen en tijdstippen je vriendin het best bereikbaar is en je bij haar in de buurt bent. Onze collega's doen je graag een mooi aanbod!

Reageer