Beantwoord

Betaling via acceptemail niet terug te zien?

• 17 september 2017
  • 4 reacties
  • 75 Bekeken

Hallo.
Ik heb op 4 sept een accept'email via de mail gekregen welke de dag erna is voldaan. Het bedrag zei me ff niks dus ik ben later gaan nakijken,maar het week af van de laatstr factuur die ik zag in mijn tmobile app. Wel kwam het bedrag(€58.04) overeen met een bedrag van een eerdere factuur welke op 14 aug al is voldaan.
De betaling vqn 14 sept is nu dis nergens terug te vinden en is ook niet in mindering gebracht op de huidige factuur (en ook niet teruggestort)

Waar is dit geld gebleven??
icon

Beste antwoord door David 19 september 2017, 09:26

Hey Saskia,

Goed dat je even aan de bel trekt! Het is in dit geval geen phishingmail, zoals CrisTien vermoedde, maar een echte herinnering van ons.

Ik zie de e-mail zelf niet terug in ons systeem, maar wat ik wel zie is dat er een factuur van 26 juni was van €58,04. Deze was wat te laat betaald en daar had je op 10 juli al een SMS over ontvangen. De e-mail over deze factuur is in ons systeem niet te zien, dit is niet toevallig een oude e-mail of iets dergelijks? De laatste betaling die ik van jou in ons systeem zie is het bedrag van €58,04, op 6 september en dit is verrekend met de factuur van 24 augustus. De factuur van 24 augustus was echter €73,04, dus daar staat nog een restbedrag van €15,- open die betaald moet worden. Hier heb je op 7 september per SMS een herinnering van ontvangen. Een betaling van 14 september zie ik overigens niet terug, waar is deze voor?

Ik hoop dat het zo al duidelijk is, maar ik weet niet of nu alle betalingen besproken zijn, omdat er nog een andere datum genoemd is (14 september). Als er nog iets is waar wij je bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Krijg je normaal ook altijd die betaal mails van Tmobile?
Let wel goed op dat de mails echt van Tmobile komen.
Als er ook de optie “betaling via Bitcoins in de mail staat komt ie echt NOOIT van Tmobile”

https://forum.t-mobile.nl/nieuws-345/belangrijk-phishing-spam-mail-in-omloop-218594
Reputatie 7
Badge +20
Hey Saskia,

Goed dat je even aan de bel trekt! Het is in dit geval geen phishingmail, zoals CrisTien vermoedde, maar een echte herinnering van ons.

Ik zie de e-mail zelf niet terug in ons systeem, maar wat ik wel zie is dat er een factuur van 26 juni was van €58,04. Deze was wat te laat betaald en daar had je op 10 juli al een SMS over ontvangen. De e-mail over deze factuur is in ons systeem niet te zien, dit is niet toevallig een oude e-mail of iets dergelijks? De laatste betaling die ik van jou in ons systeem zie is het bedrag van €58,04, op 6 september en dit is verrekend met de factuur van 24 augustus. De factuur van 24 augustus was echter €73,04, dus daar staat nog een restbedrag van €15,- open die betaald moet worden. Hier heb je op 7 september per SMS een herinnering van ontvangen. Een betaling van 14 september zie ik overigens niet terug, waar is deze voor?

Ik hoop dat het zo al duidelijk is, maar ik weet niet of nu alle betalingen besproken zijn, omdat er nog een andere datum genoemd is (14 september). Als er nog iets is waar wij je bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!
Sorry 14 sept moet zijn 4 sept. Dus jij zegt de betaling van 58.04 van 6 sept (bij mij dus 4sept geboekt) is verwerkt voor de fact van 24 aug.??
In my tmobile.dus niet. Daar staat het volledige bedrag nog open van 73.04. Ik denk dat daar de verwarring is ontstaan.
De mail van 4 sept bedroeg echt 58.04 met een acceptemail.als jij die niet ziet is dat toch vreemd?? Kan ik t ergens naartoe sturen? Dan kun je het zelf zien. Want n.a.v die mail is er 58.04 geboekt.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Saskia,

Ik heb ook nog even in jouw My T-Mobile gekeken, maar ook daar staat nog een openstaand bedrag van €15,-. Daar zie ik niet het totale bedrag terug, zoals jij. Als jij dit nog wel ziet, stuur dan even een screenshot (zonder privégegevens) mee, dan gaat er iets mis.

Ik zou je aan willen raden om de €15,- zo snel mogelijk te voldoen, zodat je geen extra administratiekosten hoeft te betalen. Het zou zonde zijn om €15,- extra kosten te krijgen over een openstaand bedrag van €15,-. :S

Laat je weten of het is gelukt?

Reageer