Beantwoord

Betaling voldaan, maar nog steeds Prepaid

• 9 december 2016
  • 3 reacties
  • 36 Bekeken

Hoi

Ik heb de rekening van mijn dochter al even poos geleden betaald, maar ze staat nog steeds op prepaid bellen. Je collega heeft gezegd dat het naar het incasso bureau is gestuurd. Die heb ik nu 2x gezegd, maar ze hebben nog steeds niks ontvangen. Hoor great van jullie groetjes Louise
icon

Beste antwoord door David 10 december 2016, 11:20

Hoi Louise,

Ik heb jouw vraag even in een nieuw topic geplaatst, zodat wij jouw vraag hier overzichtelijk hebben.

In ons systeem zie ik inderdaad dat er op 2 december contact is geweest met mijn collega Sandra. Zij heeft je de uitleg gegeven over de overdracht naar het incassobureau. Zodra een openstaande schuld is overgedragen aan het incassobureau kunnen wij hier helaas niets meer in betekenen. Je zult dus echt direct met hen contact op moeten nemen om dit op te lossen. Hopelijk lukt dit alsnog zo spoedig mogelijk!

Mocht je nog vragen hebben waar wij bij kunnen helpen, dan horen we dat natuurlijk graag van je.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Louise,

Ik heb jouw vraag even in een nieuw topic geplaatst, zodat wij jouw vraag hier overzichtelijk hebben.

In ons systeem zie ik inderdaad dat er op 2 december contact is geweest met mijn collega Sandra. Zij heeft je de uitleg gegeven over de overdracht naar het incassobureau. Zodra een openstaande schuld is overgedragen aan het incassobureau kunnen wij hier helaas niets meer in betekenen. Je zult dus echt direct met hen contact op moeten nemen om dit op te lossen. Hopelijk lukt dit alsnog zo spoedig mogelijk!

Mocht je nog vragen hebben waar wij bij kunnen helpen, dan horen we dat natuurlijk graag van je.
Hoi David

Dat heb ik al 2x gedaan, maar bij hun is nog steeds niks bekend
Reputatie 7
Badge +20
Hey Louise,

Dit kan tot 2 weken duren voor alles verwerkt is, maar uiteindelijk zal de informatie toch vanuit hen moeten komen. Ik had je graag verder geholpen, maar kan hier verder niets in betekenen.

Als er echter nog ergens anders vragen over zijn, dan horen we dat natuurlijk graag.

Reageer