Beantwoord

Betaling voldoen

• 16 oktober 2019
  • 13 reacties
  • 563 Bekeken

hallo,

ik moet mijn volledige achterstand zaterdag 19e voldoen anders wordt mijn abonnement beëindigd zou ik het aub meteen de 20e mogen voldoen? Aangezien ik juist de 20e en dus 1 dag later mijn geld krijg via iDeal is het ook meteen op de rekening ik had namelijk een betalingsregeling getroffen maar had liever uitstel van betaling en ja nu kan ik niet meer wijzigen wist ook niet dat ik die mogelijk had hoor graag van jullie 

zag net dat de 20e een zondag is zou ik het aub maandag overmaken aub aub ) 

icon

Beste antwoord door Hajar 17 oktober 2019, 09:23

Hi Shivany,

Ik heb je uitstel van betaling gegevens, omdat je aangeeft dat je maandag je openstaande bedrag in een keer zult voldoen. Zorg wel echt voor dat je dat in een keer voldoet via My T-Mobile, want anders wordt je abonnement omgezet naar PrePaid. Ik heb je ook bevestigingsmail gestuurd.

Ik hoop dat het zo gaat lukken. Als je nog vragen hebt, laat het ons weten!

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi Shivany,

Ik heb je uitstel van betaling gegevens, omdat je aangeeft dat je maandag je openstaande bedrag in een keer zult voldoen. Zorg wel echt voor dat je dat in een keer voldoet via My T-Mobile, want anders wordt je abonnement omgezet naar PrePaid. Ik heb je ook bevestigingsmail gestuurd.

Ik hoop dat het zo gaat lukken. Als je nog vragen hebt, laat het ons weten!

Goedendag,

Ik heb nog geen bericht ontvangen dat mijn abonnement zou worden omgezet. Maar kan ik een uitstel krijgen? Ik kan jullie niet bereiken vanwege blokkade en jullie chat service is maar een tool,wat dus niet werkt

Reputatie 6
Badge +8

Hoi @Sab23 

Ik help je hier graag mee verder! Kun je mij in een privébericht sturen (via mijn profiel) met je 06-nummer, adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN?  Dan kan ik kijken wat ik voor je kan doen!

Hoi@Sab23 

Ik help je hier graag mee verder! Kun je mij in een privébericht sturen (via mijn profiel) met je 06-nummer, adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN?  Dan kan ik kijken wat ik voor je kan doen!

Hoi Evy,

Ik heb je eerder al een privé bericht gestuurd met mijn gegevens. Kun je hier naar kijken.

Reputatie 6
Badge +8

Goedemorgen @Sab23 

Ik ben direct in je gegevens gedoken om te kijken wat mogelijk is! In jouw geval is er al een betalingsregeling actief. Ik ben graag zo open en eerlijk mogelijk: het is niet mogelijk om uitstel van betaling te geven of om een nieuwe regeling te treffen voor de openstaande termijnen. Natuurlijk had ik je hier heel graag verder bij geholpen, maar op dit moment is er geen andere oplossing dan het betalen van de achterstand. Ik snap dat het lastig kan zijn, maar ik raad je aan om dit bedrag zo spoedig mogelijk te voldaan. Op deze manier voorkom je in ieder geval verdere kosten!

Door in te loggen op My T-Mobile en vervolgens te kiezen voor “facturen” kun je precies zien welk bedrag er voldaan moet worden. Op deze manier wordt de achterstand het snelst afgelost en kun jij weer gebruik maken van ons netwerk!

Hopelijk is nu alles duidelijk voor je. Als je verder nog vragen hebt kan je ze altijd stellen hier op de Community.

Hallo,

ik heb vanochtend het openstaande bedrag betaald via iDeal maar zie in my t-mobile nog steeds het bedrag openstaan in de mail stond dat de blokkade binnen een uur opgeheven zou sorden

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Shivany 

Ik zie dat je betaling binnen is en dat de blokkade is verwijderd. Als je je toestel opnieuw start zou je weer bereik moeten hebben. Laat je even weten of het lukt?

Hi 

het is gelukt ! Dank je wel ! 😊

Beste ,

zou ik aub aub mijn openstaande bedrag van 70,- op 20 februari mogen voldoen? Krijg dan pas mijn salaris heb op dit moment alleen 10 op de rekening aub :((

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Shivany,

Spijtig om te lezen dat het niet lukt om de facturen te voldoen. Ik heb het gelijk helemaal voor je nagekeken en heb geen goed nieuws voor je. De betalingsachterstand is al dusdanig opgelopen dat een uitstel van betaling niet meer mogelijk is. De betalingen zijn al te lang niet voldaan en ook de betalingsregeling is al vervallen. Het liefst had ik natuurlijk nog iets voor je geregeld, maar op dit moment moet de gehele betalingsachterstand in één keer en zo snel mogelijk worden voldaan. 

Het bedrag wat je overigens in jouw bericht noemt komt niet overeen met het bedrag wat er betaald moet worden. Als je naar jouw My T-Mobile gaat kun je zien wat het correcte bedrag is wat betaald moet worden. Ik snap dat het op het moment erg lastig is, maar ik raad aan om naar alternatieven te zoeken om het openstaande bedrag zo spoedig mogelijk te voldoen, voor jouw abonnement wordt omgezet naar PrePaid en later wordt overgedragen aan een incassobureau. Dit zeg ik niet om je te laten schrikken, maar om aan te geven wat de vervolgstappen zijn in het proces wanneer het bedrag niet wordt voldaan. 

Mocht je aanvullende vragen voor ons hebben, laat het gerust weten, dan helpen we je er zo snel mogelijk verder bij!

Als ik inlog zie ik het niet staan :(

had een mail ontvangen dat het 70 euro was hoeveel is het nu ? Als ik inlog zie ik geen volledig bedrag maar is het echt niet mogelijk om tenminste uitstel tot volgende week te krijgen misschien dat ik iemand kan vragen die het wilt voorschieten voor mij :((

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Shivany,
Wat zie je wel op jouw My T-Mobile? Er zijn bij ons geen problemen bekend met My T-Mobile, dus je zou daar altijd jouw facturen in moeten kunnen zien. Op dit moment is de openstaande achterstand € 105,07. De laatste betaling dateert nog uit oktober, dus hier kan echt niets meer in uitgesteld worden en de gehele achterstand zal voldaan moeten worden voor alles weer quitte staat en de blokkades en dergelijke opgeheven worden. Hopelijk kan degene die je wilde vragen het voor te schieten dit eerder overmaken. 

Als je nog meer vragen hebt, dan horen we het van je.

Ik heb net de betaling gedaan is uiteindelijk gelukt. :) 

Reageer