Beantwoord

Betaling voldoen en blokkade opheffen

• 9 februari 2017
  • 8 reacties
  • 2773 Bekeken

Hoi kunnen jullie een link sturen zodat ik mn achterstand kan betallen en de blokkade opgeffen a.u.b
icon

Beste antwoord door Skyrider 10 februari 2017, 01:33

Goedenacht Aliali.

Indien je nog openstaande factuur of facturen open hebt staan, kun je online betalen via iDeal. Zie t-mobile.nl/betalen voor meer informatie.

Na je betaling is de blokkade automatisch na 1 uur opgeheven.

Indien na 1 uur je blokkade nog niet is opgeheven, kun je proberen om je toestel opnieuw op te starten zodat je je opnieuw aanmeld op de T-Mobile netwerk.

Via My T-Mobile Facturen kun je precies zien wat je nog moet betalen. Of bel naar 1202, je hoort meteen het openstaand bedrag.

Ook kun je:

Betalen in de T-Mobile Shop
Je kunt openstaande bedragen ook in de T-Mobile Shop betalen.
Heb je een blokkade? Dan wordt deze binnen 5 uur opgeheven.

Zoek een T-Mobile winkel

Overmaken (internetbankieren)
Overmaken kan naar NL03 COBA 0733 959 717 t.n.v. T-Mobile. Je blokkade wordt binnen 3 werkdagen verwijderd.

Let op: vermeld in de omschrijving je mobiele telefoonnummer en klantnummer. Deze vind je op je factuur.

Overmaken (overschrijfkaart)
Overmaken kan naar NL03 COBA 0733 959 717 t.n.v. T-Mobile. Je blokkade wordt binnen 7 werkdagen verwijderd.

Let op: vermeld in de omschrijving je mobiele telefoonnummer en klantnummer. Deze vind je op je factuur.

Zoek je meer informatie over aanvraag van betalingsregeling? Of wil je een uitstel van betaling aanvragen? Zie dan:

Aanvragen betalingsregeling
Aanvragen uitstel van betaling

Lees dan pagina's en voorwaarden ook aandachtig door zodat je later niet met verrassingen komt te staan.

Ik hoop je zo voldoende te hebben geïnformeerd, en heb je nog vragen? Stel ze gerust 🙂.

Met vriendelijke groeten,
Skyrider
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 4
Badge +9
Goedenacht Aliali.

Indien je nog openstaande factuur of facturen open hebt staan, kun je online betalen via iDeal. Zie t-mobile.nl/betalen voor meer informatie.

Na je betaling is de blokkade automatisch na 1 uur opgeheven.

Indien na 1 uur je blokkade nog niet is opgeheven, kun je proberen om je toestel opnieuw op te starten zodat je je opnieuw aanmeld op de T-Mobile netwerk.

Via My T-Mobile Facturen kun je precies zien wat je nog moet betalen. Of bel naar 1202, je hoort meteen het openstaand bedrag.

Ook kun je:

Betalen in de T-Mobile Shop
Je kunt openstaande bedragen ook in de T-Mobile Shop betalen.
Heb je een blokkade? Dan wordt deze binnen 5 uur opgeheven.

Zoek een T-Mobile winkel

Overmaken (internetbankieren)
Overmaken kan naar NL03 COBA 0733 959 717 t.n.v. T-Mobile. Je blokkade wordt binnen 3 werkdagen verwijderd.

Overmaken (overschrijfkaart)
Overmaken kan naar NL03 COBA 0733 959 717 t.n.v. T-Mobile. Je blokkade wordt binnen 7 werkdagen verwijderd.

Zoek je meer informatie over aanvraag van betalingsregeling? Of wil je een uitstel van betaling aanvragen? Zie dan:

Aanvragen betalingsregeling
Aanvragen uitstel van betaling

Lees dan pagina's en voorwaarden ook aandachtig door zodat je later niet met verrassingen komt te staan.

Ik hoop je zo voldoende te hebben geïnformeerd, en heb je nog vragen? Stel ze gerust 🙂.

Met vriendelijke groeten,
Skyrider
Reputatie 7
Badge +15
Hi Aliali,

Ik zie dat je ondertussen contact hebt gehad met een van mijn collega's van de klantenservice. Heeft zij al je vragen kunnen beantwoorden?

Wil je aan de bel trekken als wij jou hier verder nog mee kunnen helpen? We staan voor je klaar! 🙂
Kan iemand mijn blokkade opheffen ben nog steeds afgesloten terwijl ik betaald heb
Reputatie 7
Badge +20
Hi Gaaf111,

Ik zie dat mijn collega jou inmiddels heeft verder geholpen en dat de blokkade is verwijderd. Hopelijk werkt alles weer naar behoren!
Hallo T-mobile kan iemand mij misschien helpen mijn blokkade der af halen , want ik heb al betaald
Reputatie 7
Badge +20
Hi Precious1505,

Kun je mij een privebericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 5 cijfers van je iban? Dan kijk ik graag met je mee!
Hi,

ik heb gisteren een bericht gekregen dat ik geblokkeerd ben en achterstand moest betalen. Dit heb ik gedaan maar de blokkade is er niet af. Tevens krijg ik ook nog een bericht dat ik nu 81€ moet betalen. Dit terwijl dat in het achterstand zat wat ik gisteren betaald heb. Ik heb een screenshot hier dat ook het bewijs is. Kan mijn blokkade er aub afgehaald worden?

met vriendelijke groet,

Zachary

[Screenshots verwijderd en username aangepast. Plaats géén privégegevens in openbare berichten!]
Reputatie 7
Badge +20
Hoi @zachary17,

Zoals je in jouw bericht kunt lezen heb ik al eerder de screenshots en je username verwijderd. Houd er rekening mee dat dit een openbare community is en iedereen dus mee kan lezen en jouw gegevens kan zien staan.

Ik heb jouw aansluiting gelijk gecontroleerd en we hebben gisteren inderdaad betalingen van je ontvangen, dus dat is goed gegaan! Op dit moment staat er nog maar één blokkade op jouw aansluiting en dat is de blokkade die je krijgt tijdens een betalingsregeling, voor gebruik in het buitenland en bellen/SMS'en naar premium diensten. Andere blokkades staan er dus niet meer op. Als je nog geen service hebt, start dan even jouw toestel opnieuw op.

Mocht je nog vragen hebben, laat het ons weten!

Reageer