Beantwoord

betaling voor 17 oktober

• 15 oktober 2020
  • 4 reacties
  • 174 Bekeken

Beste,

Ik moet zaterdag mijn betaling voldoen anders gaat mijn abbo naar prepaid dit wil ik absoluut niet :(. Ik ben onlangs bevallen daarnaast was mijn kindje ook opgenomen. Door Corona heb ik ook geen baan meer ik had wel meteen contact opgenomen met mijn uitzendbureau of ze dan ASAP mijn vakantiegeld nog konden overmaken ze kunnen het helaas niet voor vrijdag meer doen dus het wordt volgende week woensdag aub zou ik het ipv as zaterdag as woensdag kunnen voldoen ? Aub :(((

icon

Beste antwoord door CrisTien 15 oktober 2020, 09:52

Beste @Shivany  Het zit je allemaal niet mee zo te lezen, is het nu wel goed met je kindje?

Waarom vraag je geen betalingsregeling aan of uitstel van betaling?

Lees hier alles over betalen

Succes!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Beste @Shivany  Het zit je allemaal niet mee zo te lezen, is het nu wel goed met je kindje?

Waarom vraag je geen betalingsregeling aan of uitstel van betaling?

Lees hier alles over betalen

Succes!

Ik had al een betalingsregeling een tijdje geleden aangevraagd toen alles daarna minder ging lopen vandaar dat ik even uitstel wil 

Reputatie 7
Badge +20

@Shivany  Wat een rot tijd toch.

Misschien rood staan bij de bank, of bij iemand proberen te lenen? Of toch prepaid!?

Sterkte! 

Alvast goed om te weten

• Je krijgt binnen de betalingsregeling geen verder uitstel van betaling
  • Je krijgt tijdens de regeling een blokkade. Hierdoor kun je niet meer bellen in en naar het buitenland, internetten in het buitenland, bellen naar servicenummers, en sms-diensten gebruiken.
  • Tijdens de betalingsregeling kun je in je My T-Mobile account de status van je regeling bijhouden
  • Tijdens de regeling kun je je abonnement niet wijzigen of verlengen
  • Je betaalt je normale maandelijkse facturen op tijd
  • Als je je tijdens de betalingsregeling niet aan de betalingsvoorwaarden houdt, dan kan T-Mobile verdere maatregelen nemen.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Shivany 

Ik vind het heel jammer om te horen van je omstandigheden. Ik heb je een privébericht gestuurd met meer informatie. 

Reageer