Beantwoord

Betaling wel of niet voldaan?

• 26 maart 2016
  • 4 reacties
  • 122 Bekeken

Ik heb laatst een sms gekregen dat delftse rekening nog openstaat. Maar die in 10 maart betaald. Ook op mijn overzicht staat er nog steeds dat het niet betaald is. Toch kreeg ik toendertijd een bevestiging.
icon

Beste antwoord door Issam 29 maart 2016, 11:22

Hi Carlanthony,

Nogmaals van harte welkom op het T-Mobile Forum! Leuk dat je hier je vraag stelt. Heb je jezelf al voorgesteld in het voorstel topic?

Goed dat je dit voor de zekerheid navraagt bij ons. Om je direct van meer duidelijkheid te voorzien ben ik het systeem in gedoken. Hierin is zichtbaar dat er op dit moment geen openstaande bedragen zijn. Alle facturen zijn dus betaald.

Je hebt inderdaad in februari een sms ontvangen omdat er nog een factuur open stond, maar deze factuur is 1 dag na de uiterste betaaldatum alsnog handmatig door jou betaald.

Het is trouwens ook mogelijk om een overzicht van je betalingen en facturen in te zien via My T-Mobile.

Ik hoop dat hiermee je vraag is beantwoord. Mocht je nog aanvullende vragen hebben dan weet je ons te vinden. We helpen je graag verder. 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3
Beste Carlanthony,

Als eerste hartelijk welkom op het forum van T-Mobile, alwaar je jouw vraag met ons wilt delen.
Toch is het niet helemaal duidelijk om wat voor rekening het nu gaat, aangezien je het over een Delftse rekening hebt, die nog open zou staan.

Dus laat nog even weten of het een openstaande rekening/factuur betreft van T-Mobile, maar ook wat er precies in het sms bericht stond.
Je schrijft daarnaast dat je een bevestiging van deze betaling hebt gehad, was dat per sms of via de email?

Ik zie je antwoord graag tegemoet, zodat ik je (of 1 van de andere forumleden) alsnog kan voorzien van een goed antwoord.
Reputatie 6
Badge +16
Hi Carlanthony,

Nogmaals van harte welkom op het T-Mobile Forum! Leuk dat je hier je vraag stelt. Heb je jezelf al voorgesteld in het voorstel topic?

Goed dat je dit voor de zekerheid navraagt bij ons. Om je direct van meer duidelijkheid te voorzien ben ik het systeem in gedoken. Hierin is zichtbaar dat er op dit moment geen openstaande bedragen zijn. Alle facturen zijn dus betaald.

Je hebt inderdaad in februari een sms ontvangen omdat er nog een factuur open stond, maar deze factuur is 1 dag na de uiterste betaaldatum alsnog handmatig door jou betaald.

Het is trouwens ook mogelijk om een overzicht van je betalingen en facturen in te zien via My T-Mobile.

Ik hoop dat hiermee je vraag is beantwoord. Mocht je nog aanvullende vragen hebben dan weet je ons te vinden. We helpen je graag verder. 🙂
Hallo, delftse rekening bestaat niet. Dit was een.tikfoutje van mij. Ben blij om te horen dat er geen factuur meer openstaat maar als ik naar my t -mobile gaan en kijk opijn overzicht dan staat er op de factuur van 7 maart niet betaald dus daar zou ik nog wel graag antwoord op willen hebben.groetjes Carl
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Carl,

Tikfoutje kan gebeuren! 🙂 Goed dat je dit nog even navraagt, want ik zie op jouw My T-Mobile inderdaad staan dat de factuur van 7/3 nog niet betaald zou zijn. In ons systeem staat dat de factuur op 10/3 is betaald, dus ik kan je geruststellen dat dat in ieder geval in orde is. De informatie op My T-Mobile klopt alleen niet. Ik heb dit gelijk doorgezet naar onze IT-afdeling. Zij gaan het zo snel mogelijk oplossen!

Hopelijk heb ik je gerust kunnen stellen. Als je nog aanvullende vragen hebt, dan weet je ons te vinden!

Reageer