Beantwoord

Betaling zoekgeraakt


halo ik heb mijn factuur betaald maar volgens T-Mobile is het niet betaal .maar op mijn bankafschrift is het wel betaald .nou moet ik de betaalbewijs op mailen naar T-Mobile. (zoekgeraakte betaling) maar krijgt geweigerde mail van mijn Gmail terug. Wat is het juiste mail adres???
icon

Beste antwoord door Gwendolyn70 14 juni 2014, 00:27

Als je bij een betaling het verkeerde kenmerk plaatst dan kan je het volgende doen. Je kan een e-mail sturen naar zoekgeraaktebetaling@t-mobile.nl, of faxen naar 06 - 1409 5540 of 06 - 1409 4834 o.v.v. 'zoekgeraakte betaling'.

In deze e-mail of fax vermeld je het volgende:

• datum + tijdstip betaling
• betaald bedrag
• overgemaakt naar rekeningnr + naam
• betaald vanaf rekeningnr
• betalingskenmerk dat is gebruikt

De verwerkingstijd van deze e-mails en faxen zijn 2 werkdagen.
Bekijk origineel

3 reacties

Als je bij een betaling het verkeerde kenmerk plaatst dan kan je het volgende doen. Je kan een e-mail sturen naar zoekgeraaktebetaling@t-mobile.nl, of faxen naar 06 - 1409 5540 of 06 - 1409 4834 o.v.v. 'zoekgeraakte betaling'.

In deze e-mail of fax vermeld je het volgende:

• datum + tijdstip betaling
• betaald bedrag
• overgemaakt naar rekeningnr + naam
• betaald vanaf rekeningnr
• betalingskenmerk dat is gebruikt

De verwerkingstijd van deze e-mails en faxen zijn 2 werkdagen.
Ik moet een betaling naar zoekkrackte betaling
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Pamsayo,

Wat is je vraag precies? Is jou verzocht om de gegevens door te sturen naar dit e-mailadres?

Reageer