Beantwoord

Betalingachterstand

• 1 oktober 2020
  • 8 reacties
  • 279 Bekeken

Alles bij mij is geblokkeerd , wil een betalingsregeling maar dat lukt niet , ik kan het niet betalen pas weer einde van de maand

icon

Beste antwoord door Hajar 1 oktober 2020, 11:16

Hi @youssjjeeebouali 

Ik begrijp dat je snel weer bereikbaar wilt zijn! Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je al een betalingsregeling hebt lopen daarom lukt het niet om nog een regeling aan te vragen. De reden waarom je een blokkade hebt is omdat je nog een factuur van juli hebt openstaan die moet eerst voldaan worden en dan kan de blokkade voor gebruik in Nederland verwijderd worden. In My T-Mobile zie je een overzicht van wat nog openstaat. Is er geen mogelijkheid om alsnog dat bedrag te voldoen? Misschien aan lieve mensen in je omgeving vragen? Zodra je betaling  is voldaan, wordt de blokkade automatisch verwijderd. 

Laat je even weten of het zo lukt? 

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Hoi @youssjjeeebouali,

Welkom bij de T-Mobile community! Problemen met betalingen zijn natuurlijk altijd vervelend. Ik heb als mede-klant geen inzage in klantgegevens, dus ik kan je alleen wijzen op de spelregels m.b.t. betalingen.

Mogelijk kan een T-Mobile moderator meer van je betekenen.
Moderators lezen en reageren hier mee in de community op klantvragen en opmerkingen.  
Ze reageren op berichten op volgorde van binnenkomst. 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Jerney84 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je betaling is gelukt! Dat bedrag is verrekend met de factuur van september die nog openstond. Nu staat alleen de factuur van oktober nog open en dat is ook het bedrag van €22,90. Zodra dat ook is betaald dan ben je helemaal bij! 

Kom je zo verder? Als je nog vragen hebt, laat het mij weten!

@Hajar ik weet dus niet wat ik moet doen nu 

Reputatie 5
Badge +6

Hahar kan geen eigen betalingsregelingen met klanten maken. Er zijn mogelijkheden om later te betalen maar daar heb jij al gebruik van gemaakt. Dan houdt het op, t-mobile is geen bank. Je moet ook wel oppassen, dit soort achterstanden worden gemeld aan bedrijven zoals Preventel. Als je ooit een ander abonnement wilt afsluiten raadplegen Providers daar wat je betaalgedrag is en mogen dan een abonnement weigeren.

Als je nu naar t-mobile ook nog een toestellening aan het afbetalen bent van meer dan €250 komt de betalingsachterstand ook in het BKR register. De tip van Hajar om je schulden snel te betalen zijn dus best serieus bedoeld.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @youssjjeeebouali 

Ik had graag een oplossing geboden, maar dat bedrag moet echt eerst betaald worden en dan pas kunnen we de blokkade verwijderen. In My T-Mobile zie je om welk bedrag het gaat dus de factuur van juli. Ik hoop dat het alsnog lukt!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @youssjjeeebouali 

Ik begrijp dat je snel weer bereikbaar wilt zijn! Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je al een betalingsregeling hebt lopen daarom lukt het niet om nog een regeling aan te vragen. De reden waarom je een blokkade hebt is omdat je nog een factuur van juli hebt openstaan die moet eerst voldaan worden en dan kan de blokkade voor gebruik in Nederland verwijderd worden. In My T-Mobile zie je een overzicht van wat nog openstaat. Is er geen mogelijkheid om alsnog dat bedrag te voldoen? Misschien aan lieve mensen in je omgeving vragen? Zodra je betaling  is voldaan, wordt de blokkade automatisch verwijderd. 

Laat je even weten of het zo lukt? 

Hey @Hajar 

dankjewel voor het reageren! Oh zo , helaas heb ik niemand in me omgeving die me kan helpen, is t niet mogelijk dat het bedrag samen kan met de betalingsregeling die ik nu heb? Ik heb alles gedaan om een oplossing te zoeken , zelfs na ing kantoor gegaan om te kijken of ik in de rood kan staan en zelfs dat lukt niet..

Ik kreeg email dat ik moet betaling van september 22,90 dus ik ging 22,90 euro betaald van september. Maar ik kreeg sms van t-mobile dat ik betalingsachterstand.

Met vriendelijke groet 

Jerney Neijts 

Reageer