Beantwoord

Betalingen

Beste medewerker,

VolgensMin T-Mobile app heb ik alle facturen betaald, maar toch krijg ik via de mail nu een sommatie. Kan het zijn dat ik een aantal facturen dubbel heb betaald onder hetzelfde factuurnummer. Er is namelijk 3x €55,99 afgeschreven.

Nu dreigt mijn abonnement opgezegd te worden.

Ik hoor het graag.

Vvriendelijke groeten,

McGregor Spalburg
icon

Beste antwoord door Hajar 16 mei 2019, 15:53

Hi McGregor,

Ik heb gelijk de gegevens erbij gepakt die gekoppeld zijn aan het nummer dat is gekoppeld aan je forum account. Ik zie dat al je facturen zijn voldaan. Je kan dus de e-mail als niet verzonden beschouwen. Als je ook op My T-Mobile kijkt dan zie je dat je geen openstaande facturen hebt. Mocht het om een ander nummer gaan kun je mij dan het nummer sturen, naam, geboortedatum, adres en laatste 5 cijfers van je iban? Dan kijk ik graag met je mee!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi McGregor,

Ik heb gelijk de gegevens erbij gepakt die gekoppeld zijn aan het nummer dat is gekoppeld aan je forum account. Ik zie dat al je facturen zijn voldaan. Je kan dus de e-mail als niet verzonden beschouwen. Als je ook op My T-Mobile kijkt dan zie je dat je geen openstaande facturen hebt. Mocht het om een ander nummer gaan kun je mij dan het nummer sturen, naam, geboortedatum, adres en laatste 5 cijfers van je iban? Dan kijk ik graag met je mee!
Thanks Hadjar!

Ik laat het nu voorlopig zoals het is een hoop verder te kunnen genieten van jullie service. Ik zag ook dat de factuurgegevens niet ibereen kwamen. Dank voor de snelle reactie.

Groetjes,
McGregor Spalburg

Reageer