Beantwoord

Betalingen al voldaan, maar toch open?

  • 18 maart 2016
  • 1 reactie
  • 52 Bekeken

Hi T-mobile,

Ik heb al mijn betalingen voldaan maar ik kreeg zojuist een sms waarin stond dat het niet gelukt was om het geld af te schrijven van mijn rekening...hoe kan dit?

Graag hoor ik een antwoord van jullie!

Met vriendelijke groet,

Tom
icon

Beste antwoord door Sam- 20 maart 2016, 10:38

Hi Tom,

Welkom op het T-Mobile Forum. Heb je al een kijkje genomen in het voorstel topic? Stel jezelf ook voor aan ons. ;)

Ik kan me goed voorstellen dat je hier duidelijkheid over wilt hebben. Het is goed dat je dit bij ons navraagt. Heb je op My T-Mobile al het overzicht bekeken van jouw betalingen? Hierop is duidelijk zichtbaar welke facturen zijn betaald en welke er nog open staan. Om je meer duidelijkheid te bieden heb ik je een privébericht gestuurd met meer informatie.

Mocht je nog aanvullende vragen hebben dan weet je ons te vinden. We helpen je graag verder!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hi Tom,

Welkom op het T-Mobile Forum. Heb je al een kijkje genomen in het voorstel topic? Stel jezelf ook voor aan ons. ;)

Ik kan me goed voorstellen dat je hier duidelijkheid over wilt hebben. Het is goed dat je dit bij ons navraagt. Heb je op My T-Mobile al het overzicht bekeken van jouw betalingen? Hierop is duidelijk zichtbaar welke facturen zijn betaald en welke er nog open staan. Om je meer duidelijkheid te bieden heb ik je een privébericht gestuurd met meer informatie.

Mocht je nog aanvullende vragen hebben dan weet je ons te vinden. We helpen je graag verder!

Reageer