Beantwoord

Betalingen geannuleerd abonnement

• 25 september 2020
  • 3 reacties
  • 192 Bekeken

Waarom wordt een geannuleerd abonnement niet echt geannuleerd en blijf ik lastig gevallen worden met facturen? Meer dan een maand na de bevestigde annulering is er voor de 2e keer geld afgeschreven van mijn rekening. Na de eerste keer (25eu) direct gebeld en geld teruggeboekt. 2 dagen later een brief in de bus dat ik alsnog dien te betalen. Vervolgens weer gebeld en alles zou geregeld worden. Wordt er 2 weken later opeens 223eu afgeschreven voor hetzelfde geannuleerde abonnement. Daar weer voor gebeld en kreeg het advies het geld terug te boeken. Gedaan en krijg ik 3 dagen later weer een brief in de bus dat er nog 223eu betaald dient te worden. Dus vandaag weer gebeld, maar helaas was de aardige medewerker pas aan zijn 2e werkdag bezig en kon mij niet veel meel vertellen dan dat er een storing is. Dit gaat er bij mij natuurlijk niet in, omdat er voor de zoveelste keer niet goed gehandeld wordt door T-mobile.

Aangezien bellen weinig effect lijkt te hebben en het blijkbaar niet mogelijk is een ervaren medewerker aan de lijn te krijgen, doe ik hier maar een poging om deze onzin te stoppen.      

icon

Beste antwoord door Hajar 29 september 2020, 13:48

Hi @Dennis_dd1 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat het abonnement dat eindigt op 598 op 06-08-2020 is stopgezet. De kosten die nog openstonden zijn door mijn collega gecrediteerd en je had nog een bedrag van 25 openstaan van je aansluitkosten, maar die heb ik ook gecrediteerd. Je hebt nu geen openstaand bedrag meer en zal hierna ook geen facturen meer ontvangen. 

Hopelijk is hiermee alles weer naar wens! Als ik nog iets voor je kan doen, hoor ik het graag! 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi Dennis,

Dat gaat niet helemaal goed en dat zie ik inderdaad ook aan onze kant. Ik wil dit graag tot op de bodem voor je uitzoeken en natuurlijk oplossen! 

Zou je als screenshot het bewijs van opzeggen kunnen toevoegen aan jouw reactie? Daarmee kan ik verder aan de slag om dit recht te zetten voor je. Hoe eerder ik van jou bericht heb ontvangen, hoe sneller ik aan de slag kan! Ik zie jouw bericht dan ook graag zo snel mogelijk verschijnen.

Op 3 augustus aangevraagd en op 14 augustus de bevestiging van annulering gekregen.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Dennis_dd1 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat het abonnement dat eindigt op 598 op 06-08-2020 is stopgezet. De kosten die nog openstonden zijn door mijn collega gecrediteerd en je had nog een bedrag van 25 openstaan van je aansluitkosten, maar die heb ik ook gecrediteerd. Je hebt nu geen openstaand bedrag meer en zal hierna ook geen facturen meer ontvangen. 

Hopelijk is hiermee alles weer naar wens! Als ik nog iets voor je kan doen, hoor ik het graag! 

Reageer