Beantwoord

Betalingen gedaan maar toch afgesloten

• 20 mei 2016
  • 1 reactie
  • 63 Bekeken

Hallo medewerkers
Ik heb een vraag ik had een SMS ge had
Dat ik nog openstaande rekeningen had
Dat heb ik direct Door gestuurd naar mijn bewindvoerder
Die heeft de volgende dag alles direct betaald
Maar als nog ben ik er die avond achter weg gegooid en kan ik nu nog steeds niets alleen gebeld worden weet iemand waarom dit kan of iemand die dit na kan kijken mvg
icon

Beste antwoord door Sam- 21 mei 2016, 12:39

Hallo Hannes,

Welkom bij de T-Mobile Community! Leuk dat je hier je vraag stelt. Het zou ook erg leuk zijn als je jezelf zou voorstellen aan ons in het voorstel topic.

Wat vreemd zeg, daar gaat even iets fout. Goed dat je dit bij ons aangeeft.

Na een kijkje genomen te hebben in het systeem zie ik inderdaad dat alles inmiddels is betaald, maar dat de blokkade nog wel actief is. Deze heb ik direct opgeheven zodat je overal gebruik van kan maken. Zet over 15 minuten je telefoon één keer helemaal uit en weer aan om jezelf opnieuw op het netwerk aan te melden.

Laat ons weten of je weer kan bellen en gebeld worden. :)

Heb je nog andere vragen of verzoeken? Laat het ons weten. We helpen je graag verder Hannes!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hallo Hannes,

Welkom bij de T-Mobile Community! Leuk dat je hier je vraag stelt. Het zou ook erg leuk zijn als je jezelf zou voorstellen aan ons in het voorstel topic.

Wat vreemd zeg, daar gaat even iets fout. Goed dat je dit bij ons aangeeft.

Na een kijkje genomen te hebben in het systeem zie ik inderdaad dat alles inmiddels is betaald, maar dat de blokkade nog wel actief is. Deze heb ik direct opgeheven zodat je overal gebruik van kan maken. Zet over 15 minuten je telefoon één keer helemaal uit en weer aan om jezelf opnieuw op het netwerk aan te melden.

Laat ons weten of je weer kan bellen en gebeld worden. :)

Heb je nog andere vragen of verzoeken? Laat het ons weten. We helpen je graag verder Hannes!

Reageer