Beantwoord

Betalingen gedaan maar toch afgesloten

  • 20 mei 2016
  • 6 reacties
  • 133 Bekeken

Hallo medewerkers
Ik heb een vraag ik had een SMS ge had
Dat ik nog openstaande rekeningen had
Dat heb ik direct Door gestuurd naar mijn bewindvoerder
Die heeft de volgende dag alles direct betaald
Maar als nog ben ik er die avond achter weg gegooid en kan ik nu nog steeds niets alleen gebeld worden weet iemand waarom dit kan of iemand die dit na kan kijken mvg
icon

Beste antwoord door Sam- 21 mei 2016, 12:39

Hallo Hannes,

Welkom bij de T-Mobile Community! Leuk dat je hier je vraag stelt. Het zou ook erg leuk zijn als je jezelf zou voorstellen aan ons in het voorstel topic.

Wat vreemd zeg, daar gaat even iets fout. Goed dat je dit bij ons aangeeft.

Na een kijkje genomen te hebben in het systeem zie ik inderdaad dat alles inmiddels is betaald, maar dat de blokkade nog wel actief is. Deze heb ik direct opgeheven zodat je overal gebruik van kan maken. Zet over 15 minuten je telefoon één keer helemaal uit en weer aan om jezelf opnieuw op het netwerk aan te melden.

Laat ons weten of je weer kan bellen en gebeld worden. :)

Heb je nog andere vragen of verzoeken? Laat het ons weten. We helpen je graag verder Hannes!
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge +17
Hallo Hannes,

Welkom bij de T-Mobile Community! Leuk dat je hier je vraag stelt. Het zou ook erg leuk zijn als je jezelf zou voorstellen aan ons in het voorstel topic.

Wat vreemd zeg, daar gaat even iets fout. Goed dat je dit bij ons aangeeft.

Na een kijkje genomen te hebben in het systeem zie ik inderdaad dat alles inmiddels is betaald, maar dat de blokkade nog wel actief is. Deze heb ik direct opgeheven zodat je overal gebruik van kan maken. Zet over 15 minuten je telefoon één keer helemaal uit en weer aan om jezelf opnieuw op het netwerk aan te melden.

Laat ons weten of je weer kan bellen en gebeld worden. :)

Heb je nog andere vragen of verzoeken? Laat het ons weten. We helpen je graag verder Hannes!

Goedemorgen 

Ik had een blokkade op mijn nummer ik heb alle openstaande betalingen gedaan maar ik kan nog steeds niet bellen.

 

groet

Reputatie 7
Badge +20

@Mlsahadat Goedemorgen, 

Hoe heb je betaald? Lees hier meer over betalen en blokkades.

Heb je de telefoon al een keer opnieuw opgestart.
Dan maak je opnieuw verbinding met de server van T-Mobiel en zou het na een uur weer moeten werken.

Wacht het nog even af. Lukt het over een uurtje nog niet laat het dan nog even weten.

De moderators kunnen dan nakijken wat er mis is.

Ze reageren binnen de 24/48 uur.

Groetjes.

 

Ik heb via ideal betaald, en in mijn app zie ik ook staan dat jullie de betaling hebben ontvangen.

 

ik heb me telefoon al opnieuw opgeys

Reputatie 7
Badge +20

@Mlsahadat Ik zal de moderators even wijzen op dit onderwerp, hopelijk kunnen ze je helpen.

Ik kan niets garanderen maar zal mijn best voor je doen!

Groetjes. 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Mlsahadat,

@CrisTien had ons even aan de mouw getrokken, dus hier ben ik! :sunglasses:

Ik zie inderdaad dat we de betaling hebben ontvangen en deze wordt nu verwerkt, maar heb de blokkade van jouw aansluiting alvast handmatig opgeheven. Als je even je telefoon opnieuw opstart, dan zou het al moeten werken! 

Mocht je nog meer vragen hebben, laat het gerust weten!

PS: Ik heb jouw username aangepast, want dit was je 06-nummer. Houd er rekening mee dat dit een openbare Community is.

Reageer