Beantwoord

betalingen via google play geblokkeerd

• 15 april 2016
  • 2 reacties
  • 123 Bekeken

Goedenavond! Ik wil graag mijn laatse termijn van mijn betalingsregeling z.s m aflossen. Dit om de blokkade van Google play aankopen per direct op te heffen. Ik hoor graag wat de mogelijkheden zijn hierin.

Mvg Remco J
icon

Beste antwoord door Sam- 17 april 2016, 12:49

Hi Shenn,

Goed dat je dit bij ons navraagt. Ik kan me voorstellen dat je de betalingsregeling zo snel mogelijk achter de rug wilt hebben. Ik heb je daarom direct een accept e-mail gestuurd. In deze e-mail zit een link waarmee je het resterende bedrag van de betalingsregeling gelijk kan voldoen. Binnen 48 uur kan je weer overal gebruik van maken. Ook van de Google Play store aankopen. ;)

Laat ons weten of het is gelukt. Anders helpen we je graag verder!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Wat houdt je betalingsregeling op dit moment in? Worden de afgesproken termijnen via automatische incasso geïncasseerd, of betaal je die handmatig? In dat laatste geval denk ik dat je de laatste termijn gewoon zelf kunt overmaken, ook al is het eerder dan de afgesproken datum. Zo lang je de juiste omschrijving erbij vermeldt. In het eerste geval is het misschien lastiger omdat automatische incasso's vaak automatisch geregeld worden, maar misschien kun je alsnog handmatig een betaling verrichten. Of misschien is het mogelijk via deze pagina: https://www.t-mobile.nl/my/facturen/online-betalen
Reputatie 6
Badge +17
Hi Shenn,

Goed dat je dit bij ons navraagt. Ik kan me voorstellen dat je de betalingsregeling zo snel mogelijk achter de rug wilt hebben. Ik heb je daarom direct een accept e-mail gestuurd. In deze e-mail zit een link waarmee je het resterende bedrag van de betalingsregeling gelijk kan voldoen. Binnen 48 uur kan je weer overal gebruik van maken. Ook van de Google Play store aankopen. ;)

Laat ons weten of het is gelukt. Anders helpen we je graag verder!

Reageer