Beantwoord

Betalingsachterstand

• 20 januari 2017
  • 3 reacties
  • 167 Bekeken

ik heb betaald maar het wordt aangegeven dat ik achter ben met betalen
icon

Beste antwoord door Amy 21 januari 2017, 11:33

Hey Emily,

Je hebt ondertussen contact gehad met een van mijn collega's en zij heeft je meer uitleg gegeven. Zo te zien gaat het niet om de omzetting naar het nieuwe prijsplan, je kunt de bovenstaande reactie van Serviceweb dan ook 'vergeten'.. of laat het je in ieder geval niet in de war brengen! 😉 De informatie die mijn collega gegeven heeft over de zoekgeraakte betaling klopt en ook op deze pagina vind je hier meer informatie over.

Trek je aan de bel bij vragen?
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi emily1

Welkom op de forum van T-Mobile.
Gaat het om het overzetten van je huidige abonnement naar een nieuwe Go Unlimited?
Mocht dit het geval zijn dan kan ik je melden dat dit foutief is en niet klopt, als je altijd netjes hebt voldaan natuurlijk, dat kan ik niet inzien 😳 . T-Mobile heeft hier en daar een storing en dat komt omdat ze met veel klanten bezig zijn om over te zetten naar nieuwe abonnementen.

Is dat het probleem, lees dan aub een ander stukje hier op de forum: https://forum.t-mobile.nl/nieuws-345/nieuws-t-mobile-introduceert-t-mobile-go-unlimited-nederland-eu-275069/

Hier staat veel beschreven over het omzetten naar Go Unlimited en de eventuele storingen en/of vertragingen. Mocht het nu niet hier om gaan, laat het dan weten, dan kan een medewerker van T-Mobile hier even naar kijken en weet deze dat het dus niet gaat voor een vernieuwing van een Go abonnement maar dat er iets mis is in het systeem.

Mocht je vragen hebben dan horen we het graag, fijne dag nog!
Reputatie 6
Badge +15
Hey Emily,

Je hebt ondertussen contact gehad met een van mijn collega's en zij heeft je meer uitleg gegeven. Zo te zien gaat het niet om de omzetting naar het nieuwe prijsplan, je kunt de bovenstaande reactie van Serviceweb dan ook 'vergeten'.. of laat het je in ieder geval niet in de war brengen! 😉 De informatie die mijn collega gegeven heeft over de zoekgeraakte betaling klopt en ook op deze pagina vind je hier meer informatie over.

Trek je aan de bel bij vragen?
Het was van mij uit ook maar de vraag of het ging over het omzetten. Gezien mensen daar dan last van hadden, had dit ook kunnen zijn.

Maar gelukkig heeft ze contact gehad met iemand van T-Mobile en het juiste antwoord heeft gekregen. Hoe dan ook, er was iets mis gegaan 🙂. Maar gelukkig is het nu opgelost.

Reageer