Beantwoord

Betalingsachterstand

  • 6 april 2017
  • 1 reactie
  • 141 Bekeken

Ik ben geblokkeerd maar heb jullie betaald en omdat jullie geen betaallink meer versturen ken dat alleen via ideal en dat ken 3 werkdagen duren mijn vraag is ken ik een bewijs sturen dat ik betaald heb?
icon

Beste antwoord door Thalina 6 april 2017, 15:12

Hoi Melisjeenbully,

Ik begrijp heel goed dat je zo snel mogelijk weer aangesloten wilt zijn! Ik zie dat je vandaag meerdere keren hierover contact hebt gehad en dat mijn collega heeft geadviseerd om het openstaande bedrag te betalen via een T-Mobile Shop. Zodra het bedrag verwerkt is in ons systeem, kunnen we jou weer heraansluiten. Dit kan ongeveer twee werkdagen duren dus houd hier rekening mee. Ik wil je adviseren om dan weer contact met ons op te nemen.

Ik begrijp dat dit niet het antwoord is waarop je had gehoopt, maar ik hoop wel dat het meer duidelijkheid geeft. Als ik in de tussentijd nog iets voor je kan betekenen, hoor ik het graag.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Melisjeenbully,

Ik begrijp heel goed dat je zo snel mogelijk weer aangesloten wilt zijn! Ik zie dat je vandaag meerdere keren hierover contact hebt gehad en dat mijn collega heeft geadviseerd om het openstaande bedrag te betalen via een T-Mobile Shop. Zodra het bedrag verwerkt is in ons systeem, kunnen we jou weer heraansluiten. Dit kan ongeveer twee werkdagen duren dus houd hier rekening mee. Ik wil je adviseren om dan weer contact met ons op te nemen.

Ik begrijp dat dit niet het antwoord is waarop je had gehoopt, maar ik hoop wel dat het meer duidelijkheid geeft. Als ik in de tussentijd nog iets voor je kan betekenen, hoor ik het graag.

Reageer