Beantwoord

betalingsachterstand!!

• 21 december 2018
  • 2 reacties
  • 1512 Bekeken

Hallo,

Ik heb al een tijdje een betalingsachterstand bij jullie vanwege (toen) werkloosheid. Nu is het zo dat ik weer een bijbaantje heb. Ik heb onlangs een brief van jullie ontvangen met daarin een bedrag van €433,30 en daarbij is vermeld dat ik dit uiterlijk 23dec 2018 moet betalen. Nu is het zo dat ik mijn 1ste salaris in januari krijg. Is het mogelijk om het gehele bedrag 11 januari 2019 te betalen.

Graag zie ik een reactie tegemoet.
Imane
icon

Beste antwoord door Jaimy 21 december 2018, 15:17

Hoi Imane,

Ik heb meteen even meegekeken wat de mogelijkheden voor jou zijn! Ik zie echter dat de betalingsachterstanden zo waren opgelopen, dat jouw nummer inmiddels omgezet is naar PrePaid. Dat betekent dat het bedrag dat nog betaald moet worden, niet meer in een betalingsregeling afgehandeld kan worden. Het klinkt wellicht wat hard, maar het komt er op neer dat je dit bedrag echt moet voldoen. Afhankelijk van de situatie, kan het zijn dat de zaak wordt overgedragen aan een incassobureau als de betaling wederom niet voldaan wordt. Er zal ook in de brief omschreven staan wat de vervolgstappen zijn.

Ik vind het in elk geval supergoed dat je nu een bijbaan hebt en ik wens je heel veel succes met alles! Mocht je nog meer vragen hebben, laat het dan ook gerust even weten!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Hoi @I.Bel

Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Goed om te horen dat dit allemaal weer helemaal goed gaat komen.

Om even op jouw vraag in te springen. Het hangt af van het soort brief dat je hebt gehad. Als de brief een eerste aanmaning is dan zijn er mogelijkheden om een betalingsregeling te treffen. Mocht het een brief zijn welke jou naar een laatste waarschuwing geeft, om jou anders naar een incassobureau door te zetten, dan is er helaas geen ruimte naar mijn kennis om hier iets mee te doen.

Je kunt altijd even kijken of jouw My T-Mobile account onder de optie Facturen een mogelijkheid bied voor een betalingsregeling. Dit zou namelijk dan een optie kunnen zijn om voor jou dit aan te pakken. Als dit niet lukt, dan zou je heel even moeten wachten tot een moderator morgen jouw vraag op pakt.

Natuurlijk ben je altijd vrij om ons iets te vragen. Klant helpt klant, dus let us know!
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Imane,

Ik heb meteen even meegekeken wat de mogelijkheden voor jou zijn! Ik zie echter dat de betalingsachterstanden zo waren opgelopen, dat jouw nummer inmiddels omgezet is naar PrePaid. Dat betekent dat het bedrag dat nog betaald moet worden, niet meer in een betalingsregeling afgehandeld kan worden. Het klinkt wellicht wat hard, maar het komt er op neer dat je dit bedrag echt moet voldoen. Afhankelijk van de situatie, kan het zijn dat de zaak wordt overgedragen aan een incassobureau als de betaling wederom niet voldaan wordt. Er zal ook in de brief omschreven staan wat de vervolgstappen zijn.

Ik vind het in elk geval supergoed dat je nu een bijbaan hebt en ik wens je heel veel succes met alles! Mocht je nog meer vragen hebben, laat het dan ook gerust even weten!

Reageer