Beantwoord

Betalingsachterstand

• 5 februari 2020
  • 4 reacties
  • 218 Bekeken

Ik had een betalingsachterstand die rekening is 3 dagen geleden betaald volgens de site zou de blokkade binnen een uur weg moeten zijn alleen ik ben nog steeds geblokeerd

icon

Beste antwoord door Seccie 5 februari 2020, 16:14

Hoi @rody vos,

Mag ik vragen hoe je de rekening voldaan hebt?
Hier kun je de spelregels over betalingen teruglezen.

• De snelste verwerkingstijd geldt bij betalingen die gedaan zijn via My T-Mobile (iDeal), namelijk 1 uur.
  • Betalingen in de T-Mobile Shop (zowel via de terminal als via de kassa) worden binnen 5 uur verwerkt.
  • Heb je betaald via internetbankieren? Dan is de verwerkingstermijn 3 werkdagen.
  • Heb je een acceptgiro of overschrijfkaart naar je bank gestuurd, dan kan het 7 werkdagen duren

We horen het graag van je :-) 

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 6
Badge +8

Hoi @rody vos,

Mag ik vragen hoe je de rekening voldaan hebt?
Hier kun je de spelregels over betalingen teruglezen.

• De snelste verwerkingstijd geldt bij betalingen die gedaan zijn via My T-Mobile (iDeal), namelijk 1 uur.
  • Betalingen in de T-Mobile Shop (zowel via de terminal als via de kassa) worden binnen 5 uur verwerkt.
  • Heb je betaald via internetbankieren? Dan is de verwerkingstermijn 3 werkdagen.
  • Heb je een acceptgiro of overschrijfkaart naar je bank gestuurd, dan kan het 7 werkdagen duren

We horen het graag van je :-) 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @rody vos 

Ik zie dat de blokkades zijn verwijderd. Als je je toestel opnieuw start dan zou het moeten werken. Als je nog ander vragen hebt, laat het ons weten!

Hi , ik heb net een betalingsregeling getroffen die is goedgekeurd maar ik kan geen 4G gebruiken 

Reputatie 7
Badge +20

@Lsktt 

Je hebt al een eigen topic aangemaakt. Het is niet de bedoeling dat je meerdere keren hetzelfde bericht post, dit is spammen. Lees ook onze huisregels door.

Dit topic gaat op slot.