Beantwoord

Betalingsachterstand betaald.

• 10 april 2017
  • 3 reacties
  • 123 Bekeken

Niet echt een vraaag maar ik laat even weten dat de rekening nu betaald is. Het moest vandaag maar door omstandigheden kon ik het nu pas doen. Ik hoop dat het snel verwerkt word!

Iwan
icon

Beste antwoord door Sam- 11 april 2017, 11:37

Hoi Troepwan,

Bedankt voor het doorgeven! Op onze incasso pagina vind je de verwerkingstijden van de verschillende betaalmethoden. Daarnaast kan je via My T-Mobile je betaal overzicht in de gaten houden om te kijken of je betalingen binnen zijn gekomen. Let wel op dat hier een vertraging van 1-2 werkdagen in kan zitten.

Na een kijkje genomen te hebben in het systeem zie ik dat er nu nog 2 facturen betaald moeten worden. Dan weet je in ieder geval wat er betaald moet worden, mocht je deze allebei al betaald hebben dan is er niets aan de hand. 😉
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Troepwan,

Bedankt voor het doorgeven! Op onze incasso pagina vind je de verwerkingstijden van de verschillende betaalmethoden. Daarnaast kan je via My T-Mobile je betaal overzicht in de gaten houden om te kijken of je betalingen binnen zijn gekomen. Let wel op dat hier een vertraging van 1-2 werkdagen in kan zitten.

Na een kijkje genomen te hebben in het systeem zie ik dat er nu nog 2 facturen betaald moeten worden. Dan weet je in ieder geval wat er betaald moet worden, mocht je deze allebei al betaald hebben dan is er niets aan de hand. 😉
Ja die heb ik dus nu betaald, maar de verwerkingstijd duurt dus even
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Troepwan,

Goed om te horen dat je ze betaald hebt! Hoe heb je het overgemaakt? Via iDeal of overgeschreven via internetbankieren? Mocht de verwerking langer duren dan de verwerkingstijd die op de pagina staat aangegeven, laat het dan even weten.

Reageer