Beantwoord

betalingsachterstand door dubbele facturatie

  • 28 juli 2020
  • 1 reactie
  • 217 Bekeken

T-mobile heeft mij een aanbod gedaan voor een goedkoper mobiel abonnement. Sindsdien factureren ze dubbel: het nieuwe en oude maandbedrag. Die betaling heb ik terug getrokken omdat jullie administratie niet klopt en ontvang ik betalingsachterstandbrieven. Fix dit. 

icon

Beste antwoord door Hajar 28 juli 2020, 14:05

Hi @Hoekstrafke 

Ik geef je graag meer uitleg over een eerste factuur na verlenging. De eerste factuur nadat de verlenging is ingegaan is wat hoger. Op die factuur brengen we namelijk iets meer dan één maand in rekening; de kosten vanaf de ingangsdatum van je nieuwe abonnement tot aan de volgende factuurmaand, plús de vaste kosten voor de volledige volgende maand.. Dit doen we alleen op deze factuur. De factuur daarna wordt altijd gecorrigeerd en de teveel betaalde kosten worden verrekend met de volgende factuur. Als je ook de factuur van juli bekijkt Op My T-Mobile dan zie je dat je veel lager is dan je normaal gewend bent. Het openstaande bedrag van de factuur van juni moet wel worden betaald anders maak je extra kosten door een betalingsachterstand. Op deze pagina kun je nog meer lezen over factuur na een wijziging. 

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. Als je nog vragen hebt, laat het ons weten!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Hoekstrafke 

Ik geef je graag meer uitleg over een eerste factuur na verlenging. De eerste factuur nadat de verlenging is ingegaan is wat hoger. Op die factuur brengen we namelijk iets meer dan één maand in rekening; de kosten vanaf de ingangsdatum van je nieuwe abonnement tot aan de volgende factuurmaand, plús de vaste kosten voor de volledige volgende maand.. Dit doen we alleen op deze factuur. De factuur daarna wordt altijd gecorrigeerd en de teveel betaalde kosten worden verrekend met de volgende factuur. Als je ook de factuur van juli bekijkt Op My T-Mobile dan zie je dat je veel lager is dan je normaal gewend bent. Het openstaande bedrag van de factuur van juni moet wel worden betaald anders maak je extra kosten door een betalingsachterstand. Op deze pagina kun je nog meer lezen over factuur na een wijziging. 

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. Als je nog vragen hebt, laat het ons weten!

Reageer