Beantwoord

Betalingsachterstand klopt niet!!

• 29 januari 2021
  • 1 reactie
  • 87 Bekeken

Er staat dat de automatische incasso is mislukt en dat ik anders een blokkade krijg, maar ik heb deze betalingsachterstand al betaalt via de t mobile app en toch probeer t-mobile geld van mijn rekening af te trekken dmv automatische incasso en krijg ik alsnog berichten dat ik een betalingsachterstand heb.
Kan het nu zo zijn dat ik een blokkade krijg? 

icon

Beste antwoord door David 30 januari 2021, 11:15

Hoi @Amber21,

Dit heb ik gelijk voor je nagekeken en ik zie dat je netjes bij bent met betalen! De laatste betaling hebben we op 27 januari ontvangen, dus dat is allemaal geregeld. Het kan natuurlijk zo zijn dat de berichten en de betaling elkaar gekruist hebben en dat er daardoor wat tegenstrijdige info werd gedeeld. Je bent hoe dan ook helemaal bij met de betalingen. :thumbsup:

Mocht je nog andere vragen hebben dan hoor ik het graag!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Amber21,

Dit heb ik gelijk voor je nagekeken en ik zie dat je netjes bij bent met betalen! De laatste betaling hebben we op 27 januari ontvangen, dus dat is allemaal geregeld. Het kan natuurlijk zo zijn dat de berichten en de betaling elkaar gekruist hebben en dat er daardoor wat tegenstrijdige info werd gedeeld. Je bent hoe dan ook helemaal bij met de betalingen. :thumbsup:

Mocht je nog andere vragen hebben dan hoor ik het graag!

Reageer