Beantwoord

Betalingsachterstand - T Mobile dreigt abonnement stop te zetten.

Hallo,

Ik heb een betalingsachterstand van 323,85 bij T Mobile. Fiks bedrag natuurlijk, ontstaan door meerdere factoren privé gezien. Heb daar ook een regeling op gehad maar helaas niet na kunnen komen.

Nu heb ik vanaf begin februari weer werk en wil graag een nieuwe regeling treffen. Blijkt niet mogelijk. Vind dit best vervelend want wil het bedrag graag betalen in een aantal termijnen, en ben al jarenlang trouw klant bij T mobile..nu krijg ik een smsje dat t mobile op het punt staat mijn abonnement te beëindigen. Dat is het laatste wat ik wil maar kan het openstaande bedrag gewoon niet in 1x missen.
Wie o wie heeft een oplossing?

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Jaimy 8 februari 2019, 14:25

Hoi Fctjarno,

Wat goed dat je alles weer op de rit probeert te krijgen. Gefeliciteerd met je nieuwe baan!

Het kan soms lastig zijn om een vergevorderde betalingsachterstand nogmaals in een betalingsregeling te zetten, maar wat ik je van harte kan aanraden is even telefonisch contact op te nemen met de klantenservice en van daaruit kunnen ze jou eventueel doorverbinden naar mijn collega's van incasso. Hopelijk kan er dan nog iets geregeld worden!

Heel veel succes!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Fctjarno,

Wat goed dat je alles weer op de rit probeert te krijgen. Gefeliciteerd met je nieuwe baan!

Het kan soms lastig zijn om een vergevorderde betalingsachterstand nogmaals in een betalingsregeling te zetten, maar wat ik je van harte kan aanraden is even telefonisch contact op te nemen met de klantenservice en van daaruit kunnen ze jou eventueel doorverbinden naar mijn collega's van incasso. Hopelijk kan er dan nog iets geregeld worden!

Heel veel succes!

Reageer