Beantwoord

Betalingsherinnering

Hallo. Ik krijg net van mijn buurvrouw post die van mij was en bij haar bezorgd is, met een aanmaning van jullie. Die.moest voor vandaag betaald zijn. Ik heb het net betaald en nu mijn vraag. Ben ik nog op tijd? Sorry voor het ongemak. Groetjes Roos schaap
icon

Beste antwoord door Amy 21 juni 2016, 14:56

Hey Roos,

Goed dat je hier contact over opneemt. Klopte het adres op de brief wel? Is die per ongeluk bij de buren beland?

De factuur had voor 17 juni betaald moeten worden maar er is nog niets ernstigs aan de hand. Wanneer de betaling uitblijft plaatsen wij een blokkade op internationaal gebruik, roaming en premium diensten maar aangezien je aangeeft dat je het vandaag hebt overgemaakt zal dit ook niet gebeuren. De betaling is nog niet binnen maar dit kan natuurlijk altijd even duren. 🙂

Laat je het weten als je verder nog vragen hebt?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15
Hey Roos,

Goed dat je hier contact over opneemt. Klopte het adres op de brief wel? Is die per ongeluk bij de buren beland?

De factuur had voor 17 juni betaald moeten worden maar er is nog niets ernstigs aan de hand. Wanneer de betaling uitblijft plaatsen wij een blokkade op internationaal gebruik, roaming en premium diensten maar aangezien je aangeeft dat je het vandaag hebt overgemaakt zal dit ook niet gebeuren. De betaling is nog niet binnen maar dit kan natuurlijk altijd even duren. 🙂

Laat je het weten als je verder nog vragen hebt?

Reageer