Beantwoord

Betalingsherinnering openstaand bedrag

Ik heb zelf betalen manden october en ik heb nog steeds elk dag berichten dat ik moet nog keer betalen
icon

Beste antwoord door Jaimy 19 december 2018, 11:10

Hoi A elbahyaoui,

Ik heb meteen even met jou meegekeken! Ik zie dat je inderdaad netjes de meeste facturen betaald hebt, maar dat er nog een factuur van 15 oktober openstaat. Dit veroorzaakt dus de betalingsachterstand. Je kunt dit heel gemakkelijk terugzien via My T-Mobile > Facturen: https://www.t-mobile.nl/my/facturen

Daar vind je ook direct een knop om het bedrag te betalen!

Lukt dat zo helemaal? Laat het maar weten als je hier nog hulp bij nodig hebt. 🙂

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hoi A elbahyaoui,

Ik heb meteen even met jou meegekeken! Ik zie dat je inderdaad netjes de meeste facturen betaald hebt, maar dat er nog een factuur van 15 oktober openstaat. Dit veroorzaakt dus de betalingsachterstand. Je kunt dit heel gemakkelijk terugzien via My T-Mobile > Facturen: https://www.t-mobile.nl/my/facturen

Daar vind je ook direct een knop om het bedrag te betalen!

Lukt dat zo helemaal? Laat het maar weten als je hier nog hulp bij nodig hebt. 🙂
Bedankt voor u rectie maar ik heb bewijs dat ik factuur oktober betalt

Reputatie 6
Badge +16
Hoi A elbahyaoui,

Bedankt voor het betaalbewijs! Ik heb jou hier meteen even een privéberichtje over gestuurd, heb je die ontvangen? 🙂
Maar ik heb nog steed op Mijn t mobile app dat ik nog neit betalen

Ik wel snel moegleijk regel om dat ik Ben moe van en ik blij me met Juille en ik wel Geen ander bedrijve neme bij voorbeld Vodafone of kpn
Reputatie 6
Badge +16
Dat klopt, @A elbahyaoui, daarom heb ik je hier een privébericht over gestuurd. Daarin staan verdere instructies van wat je kunt ondernemen zodat dit opgelost wordt. Ik raad je dus zeker aan om even het privéberichtje te lezen die instructies te volgen. Lukt dat? 🙂
Bedankt voor jou rectie ,ja naturlijk lukt en wat moet ik doen nu ?
WAT is de volgend procedures ?
ik ga niet twee keer betalen?
Ik hoopt dat jullie me begrippen .
Reputatie 6
Badge +16
Als je hebt gemaild naar het betreffende mailadres, dan zullen mijn collega's dit verder oppakken en uitzoeken. Als je dubbel hebt betaald, dan wordt dat uiteraard rechtgezet, geen zorgen!
Ja klopt ik heb weer nog keer betalen factuur van oktober.kan te u voor mij kijk de erst betalen.dank u wel hoor ik van je
Reputatie 6
Badge +16
De factuur staat nu inderdaad op betaald! Top. Verder zal aan de hand van de email naar zoekgeraakte betalingen nog worden gekeken of het inderdaad dubbel is betaald of niet!

Reageer