Beantwoord

Betalingskenmerk van betaling

• 10 december 2018
  • 14 reacties
  • 533 Bekeken

[Klantgegevens verwijderd door moderator]

Hallo hier bij stuur ik de mail zoals afgesproken over de telefoon.
icon

Beste antwoord door David 11 december 2018, 10:13

Hi Jessyburns2018,

Een heel lastige en moeilijke situatie inderdaad! Ik geef je hier graag meer duidelijkheid over!

We hebben op 6 december de betaling van je ontvangen voor de facturen van juli en augustus, dus dat klopt inderdaad. Je geeft aan "Via de telefoon heb ik gezegd ik ga hier NOG niet akkoord mee", maar zo staat het niet bij ons in het systeem. Ik zie namelijk wél een afgesproken betalingsregeling terug voor de betaling van drie termijnen van €66,90, waarvan de eerste termijn op 24 december voldaan moet zijn. In de twee maanden die volgen worden dan de andere twee termijnen (en de reguliere facturen) afgeschreven.

In dit geval zou ik de betalingsregeling ook aangeraden hebben, omdat dit nog de enige resterende optie is op dit moment voor de openstaande schuld die er is. De regeling is nog de enige manier om je tegemoet te komen met het openstaande saldo. Hopelijk kun je er alsnog op een manier aan komen, zodat de betalingsregeling niet in één keer vervalt. Wellicht kunnen de mensen van ZIENN waar je mee in contact staat je hier nog verder bij helpen?

Ik zie dat je op het moment ook een vrij prijzig abonnement hebt, met een toestel en GO UP. Aan de kosten van het toestel kunnen we verder niets doen, maar de bundel kunnen we wel omlaaghalen, naar GO Basic (1 GB data, onbeperkt bellen in Nederland en de EU (exclusief servicenummers) en 120 minuten om te bellen vanuit Nederland náár de EU). Hiermee gaat de prijs ook omlaag, dus dat kan ook weer wat schelen. Het precieze prijsverschil kan ik je op dit moment niet zeggen, omdat dit via onze afdeling Incasso moet lopen. Als je hier akkoord mee gaat, dan gaan we dat voor je navragen en regelen.

In ieder geval veel succes deze tijd en als we iets voor je kunnen doen, laat het ons weten!

NB: Er was al op gewezen door TAVL, maar aangezien dit een openbare Community is, is het onverstandig om privégegevens te plaatsen.
Bekijk origineel

14 reacties

Ik heb de betaling door gestuurd. De betaling is in twee overboekingen gedaan van €97,78 & €2,22
komt samen op een totaal bedrag van €100,- hier bij stuur ik de betalings kenmerk op zodat er een regeling kan getroffen worden over het restrerende bedrag van €200,70,-
Reputatie 7
Badge +7
Dit is een openbaar klant-helpt-klant forum en niet geschikt voor het delen van dergelijke communicatie. Hierin staan tevens persoonsgegevens, die ID fraude tot gevolg kan hebben. Ik raad u aan stappen te nemen ten aanzien van uw datalekprotocol (en security incident protocol).

Ik heb verzocht de persoonsgegevens uit de post te verwijderen. Dit is echter niet voldoende ten aanzien van bovenstaand benoemd protocol.
Ja hallo ik moest het op sturen waar slaat dit op ik heb het bedrag betaald!
Ik wil gebeld worden op mijn 06 nummer zo snel mogelijk!.
Ik ben zeer ontevreden over hoe het nu gaat dan heb ik betaald en dan is het niet binnen terwijl mij vrijdag aan de telefoon is verteld door een man dat t bedrag WEL binnen is gekomen maar nog niet verwerkt.
Reputatie 7
Badge +7
Beste Petra,

Ik reageer niet inhoudelijk op uw betaling. Daartoe heb ik geen machtiging, daar ik een T-Mobile klant ben en niet in accountgegevens van andere gebruikers kan. DIt is voorbehouden aan T-Mobile medewerkers.

Dit is een klant-helpt-klant forum. De intentie van dit forum is dat klanten andere klanten kunnen helpen met allerhande issues. De webcare van T-Mobile kijkt met het forum mee en helpt waar ze kunnen. De opzet van dit forum is open en het is - conform de huisregels - niet gewenst om persoonlijke informatie, zoals rekeningnummers te plaatsen, omdat dit kan leiden tot ID fraude. Dit zou uiteraard niet wenselijk zijn ten aanzien van uw client en kan uw client in de problemen brengen (hacks, social engineering). Derhalve had deze informatie hier niet geplaatst mogen worden en raad ik u aan om uw datalekprotocol te volgen. Waarschijnlijk wilde u deze gegevens doorsturen via e-mail, maar heeft u deze per abuis op dit openbare forum gekozen om informatie bij T-Mobile te krijgen.

Dit kan gebeuren en is uitermate vervelend voor u en uw client. Mijn advies is goedbedoeld vanuit mijn achtergrond. Mocht u meer willen weten over AVG, datalekken, etc, dan kunt u mij een persoonlijk bericht via dit forum sturen. Ik help u graag verder.
Dit is jessy niet petra
Reputatie 7
Badge +7
Excuses Jessy, met de e-mail leek het erop dat dit een verzoek vanuit de waarnemer was. Derhalve is het delen van e-mails niet wenselijk om eerdergenoemde redenen.
Zopas heb ik telefonisch contact gehad alweer. Dr is een betalings regeleing vetroffen voor 66,00 3 termijnen. Ik red dat niet op om voor 24-12-2018 weer 66 euro over teboeken ik heb nauwelijks een euro op zak om boodschappen te doen. Kan dr ook iets anders geregeld worden? Via de telefoon heb ik gezegd ik ga hier NOG niet akkoord mee om het feit dat ik er over na moet denken ik kan geen belofte maken dat ik de 24e weer geld overmaak als ik niet eens een cent te makken heb.
Reputatie 7
Badge +7
Dat is heel vervelend. Ik hoop persoonlijk dat je iets kunt regelen. Webcare reageert meestal binnen 48 uur. Wellicht dat ze met je tot een oplossing kunnen komen.
Hoe leggen hun contact op en weten hun ervan? Want ik wil t zo snel mogelijk geregeld hebben ik ben een betalende klant die ook wilt blijven in de toekomst zolang dr maar vaan beide kanten wordt gecomposeerd naar de juiste oplossing.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Jessyburns2018,

Een heel lastige en moeilijke situatie inderdaad! Ik geef je hier graag meer duidelijkheid over!

We hebben op 6 december de betaling van je ontvangen voor de facturen van juli en augustus, dus dat klopt inderdaad. Je geeft aan "Via de telefoon heb ik gezegd ik ga hier NOG niet akkoord mee", maar zo staat het niet bij ons in het systeem. Ik zie namelijk wél een afgesproken betalingsregeling terug voor de betaling van drie termijnen van €66,90, waarvan de eerste termijn op 24 december voldaan moet zijn. In de twee maanden die volgen worden dan de andere twee termijnen (en de reguliere facturen) afgeschreven.

In dit geval zou ik de betalingsregeling ook aangeraden hebben, omdat dit nog de enige resterende optie is op dit moment voor de openstaande schuld die er is. De regeling is nog de enige manier om je tegemoet te komen met het openstaande saldo. Hopelijk kun je er alsnog op een manier aan komen, zodat de betalingsregeling niet in één keer vervalt. Wellicht kunnen de mensen van ZIENN waar je mee in contact staat je hier nog verder bij helpen?

Ik zie dat je op het moment ook een vrij prijzig abonnement hebt, met een toestel en GO UP. Aan de kosten van het toestel kunnen we verder niets doen, maar de bundel kunnen we wel omlaaghalen, naar GO Basic (1 GB data, onbeperkt bellen in Nederland en de EU (exclusief servicenummers) en 120 minuten om te bellen vanuit Nederland náár de EU). Hiermee gaat de prijs ook omlaag, dus dat kan ook weer wat schelen. Het precieze prijsverschil kan ik je op dit moment niet zeggen, omdat dit via onze afdeling Incasso moet lopen. Als je hier akkoord mee gaat, dan gaan we dat voor je navragen en regelen.

In ieder geval veel succes deze tijd en als we iets voor je kunnen doen, laat het ons weten!

NB: Er was al op gewezen door TAVL, maar aangezien dit een openbare Community is, is het onverstandig om privégegevens te plaatsen.
Ik heb via de telefoon gezegd nog niet kan u ook terug horen op het gesprek waarop tegen mij is gezegd heb je pech kan niks anders wat zijn alle bundels ook 1 met onbeperkt internet en 120minuten bellen?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Jessyburns2018,

Ik snap dat je in een lastige situatie zit! Echter als de rekeningen niet betaald kunnen worden, dan zul je ergens een weg in moeten zoeken om de kosten omlaag te halen en door middel van betalingsregelingen de rekeningen toch te betalen. Je maakt op dit moment gebruik van Up, een goedkopere bundel met onbeperkt internet is er niet, maar je kunt er dus wel voor kiezen om voor een van de andere lagere bundels te gaan. Wij kunnen dit voor je regelen dus geeft het vooral aan als je dat toch zou willen, bijvoorbeeld het voorstel wat David al deed! Zo kunnen we er samen voor zorgen dat het helemaal goed komt allemaal. 🙂

Reageer